۰ نفر

ناکامی قاچاقچیان بین‌المللی مواد مخدر در خروج وجوه نقد

۱۶ دی ۱۳۹۷، ۱۱:۴۱
کد خبر: 327098
ناکامی قاچاقچیان بین‌المللی مواد مخدر در خروج وجوه نقد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از شناسایی چندین باند بین المللی مواد مخدر که از طریق فضای مجازی به نقل و انتقال وجوه حاصل از مواد مخدر اقدام می‌کردند، خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، دادخدا سالاری در تشریح جزییات این خبر، اظهار کرد: در راستای ضربات موثر به بنیان‌های مالی سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران اداره کل اطلاعات استان کرمان پس از انجام اقدامات نظارتی و رصدهای اطلاعاتی دقیق بر روی باندهای بین المللی مواد مخدر که در خارج از استان و در استان‌های غربی و مرکز کشور فعالیت داشتند، موفق به شناسایی چندین باند بین المللی مواد مخدر شدند.

این مقام قضایی ادامه داد: اعضای این باندها از طریق فضای مجازی به نقل و انتقال وجوه حاصل از مواد مخدر از غرب و مرکز کشور به شرق و خارج از کشور اقدام می‌کردند.

دادستان کرمان اعلام کرد: با احکام و دستورات قضایی صادره ۳۵ میلیارد ریال وجه نقد درحین انتقال کشف و توقیف شد و قاچاقچیان بین المللی اصلی تحت تعقیب قضایی قرار گرفته اند.

سالاری ضمن تشکر از سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان کرمان که با اقدامات اطلاعاتی دقیق انهدام باندهای اصلی مواد مخدر در پی داشته است، گفت: استمرار مبارزه‌ قاطعانه با بلیه مواد مخدر و همچنین ضربات موثر به بنیان‌های مالی و بدنه و ارکان باندهای اصلی مواد مخدر در دستور کار قرار گرفته است و فضای مجازی نیز برای قاچاقچیان مواد مخدر ناامن خواهد شد.