۰ نفر

ادعای یک زن مطلقه در باره تجاوز در پارتی شبانه

۶ دی ۱۳۹۷، ۱۷:۴۲
کد خبر: 324978
ادعای یک زن مطلقه در باره تجاوز در پارتی شبانه

قضات دادگاه کیفری استان تهران رسیدگی به شکایت زنی را که مدعی است در یک میهمانی شبانه به او تجاوز شده، آغاز کردند.

به گزارش اقتصادآنلاین، شرق نوشت؛ این زن با مراجعه به دادگاه کیفری استان تهران در شکایتی به قضات شعبه دهم گفت: من مطلقه هستم و تنها زندگی می‌کنم. دوستی به نام منصوره دارم که رابطه‌مان خیلی صمیمانه است و هر از گاهی با هم به تفریح و گردش می‌رویم. چند وقت قبل منصوره به من پیشنهاد داد همراهش به یک پارتی بروم. او از این میهمانی خیلی تعریف کرد و گفت به هر دو ما حسابی خوش خواهد گذشت. بالاخره من هم قبول کردم همراهش بروم. محل پارتی ویلایی در رودهن بود و جوانان زیادی آمده بودند. من در آنجا مشروب خوردم و بعد از مدتی تحت تأثیر الکل از خود بی‌خود شدم و وقتی به خودم آمدم، فهمیدم چند جوان به من تجاوز کرده‌اند.

این زن ادامه داد: وقتی موضوع را پیگیری کردم، فهمیدم منصوره با برنامه و نقشه قبلی من را به آن پارتی برده بود تا این بلا سرم بیاید. من که از این اتفاق بسیار ناراحت هستم و زندگی‌ام تحت تأثیر قرار گرفته است، بعد از اینکه توانستم بر خودم مسلط شوم، تصمیم گرفتم علیه افراد متجاوز شکایت کنم تا آنها دستگیر شوند.

بنا بر این گزارش، قضات بعد از شنیدن شکایت زن جوان، او را به پزشکی قانونی معرفی کردند تا بررسی شود آیا ادعای تجاوز صحت دارد یا خیر؟ درحال‌حاضر تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.