۰ نفر

کتک خوردن پرستار از برادر متهم بیمار

۲۸ آبان ۱۳۹۷، ۲۱:۳۸
کد خبر: 316131
کتک خوردن پرستار از برادر متهم بیمار

ظهر روز گذشته همراه متهم بیمار که در بیمارستان پنجم آذر گرگان تحت نظر پزشکان و پرستاران بود، پرستار بیمارستان را مورد ضرب و شتم قرار داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، ظهر روز گذشته متهم تحت نظر پلیس برای پیگیری مشکل بیماری که داشته به بیمارستان پنج آذر گرگان مراجعه کرد.

این بیمار در بخش ایزوله و مخصوص و تحت نظر کارکنان پلیس امنیت تحت نظر پزشکان و پرستاران قرار گرفت و روند درمان وی در حال انجام بود، این در حالی بود که به گفته منابع مطلع و آگاه، برادر متهم نیز در آن اتاق حضور داشت.

پس از حضور یکی از پرستاران با سابقه در اتاق بیمار برای اقدامات درمانی با فحاشی و درگیری فیزیکی از سوی برادر متهم بیمار روبرو می‌شود و این درگیری تا آنجا پیش رفت که آن فرد، پرستار خانم با 20 سال سابقه کار را لای درب اتاق قرار داده و با مشت و لگد به صورت و کمر این خانم پرستار کوبیده است.

عضو نظام پرستاری استان گلستان با تائید این حادثه اظهار کرد: متاسفانه این اتفاق در بخش جراحی مردان رخ داد و متاسفانه حتی ماموران حاضر در محل هم واکنشی نسبت به این موضوع نشان نداده و پس از تماس با پلیس 110، ماموران در محل حاضر شده و تنها به تنظیم صورتجلسه اکتفا کردند.

محمد مهدی بطیار اضافه کرد: در سال جاری برای پنجمین بار است که این اتفاق در بیمارستان پنجم آذر گرگان رخ می‌دهد، در بیمارستان‌های مختلف استان نیز چنین اتفاقاتی بارها رخ داده است.

وی تاکید کرد: سال گذشته در یکی از بیمارستان‌های استان، یکی از متخصصان طب اورژانس مورد ضرب و جرح قرار گرفت، درگیری با یکی از پرستاران باعث شکستگی نواحی بدن این پرستار شد و این اتفاق در بیمارستان علی‌آبادکتول و بسیاری از بیمارستان‌های استان رخ داده است.

عضو نظام پرستاری استان گلستان در خصوص اقدامات و تمهیدات در نظر گرفته شده از سوی حراست دانشگاه و ریاست دانشگاه علوم پزشکی گلستان تصریح کرد: بارها به حراست نامه زدیم و وضعیت نگران کننده را گزارش دادیم اما تا امروز هیچ اقدام مثبتی در این راستا انجام نشده و یا آنقدر ضعیف و کم بوده که محسوس نبوده است.

بطیار تاکید کرد: سوال ما اینجاست که نقش نگهبان بیمارستان چیست، متاسفانه نگهبان پس از پایان درگیری به محل می‌رسد که کار از کار گذشته است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در آن بخش که روز گذشته درگیری رخ داده نگهبان وجود ندارد، گفت: نگهبان تنها در ورودی ساختمان حاضر است و از زمان وقوع چنین حوادثی تا زمان حضور نگهبان آنقدر طولانی می‌شود که همه چیز تمام شده و پرستار یا دیگر همکاران مورد آسیب قرار گرفته‌اند.