۰ نفر

پدر پسرش را به آتش کشید

۱۵ آبان ۱۳۹۷، ۶:۱۰
کد خبر: 312981
پدر پسرش را به آتش کشید

مردی که به‌دلیل اختلاف با پسرش او را به آتش کشیده و به قتل رسانده است، دستگیر شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از شرق، روز 29 مهرماه خبر سوخته‌شدن جوانی در شعله‌های آتش به کلانتری نازی‌آباد اعلام و با حضور مأموران در محل مشخص شد در پی اختلاف خانوادگی میان یک پسر و پدر و بالا‌گرفتن قضیه، پدر پس از ریختن بنزین روی پسرش، با روشن‌کردن فندک او را به آتش کشیده و در ادامه تلاش‌های پدر و مادر برای خاموش‌کردن شعله‌ها به نتیجه نرسیده و پسر با 55 درصد سوختگی از ناحیه صورت، کمر و دست‌ها به بیمارستان شهید مطهری منتقل شده و تحت مداوا قرار گرفته است. 

مصدوم که فردی حدودا 39ساله بود، پس از 14 روز به‌دلیل شدت جراحات و سوختگی‌ها در بیمارستان فوت کرد و دستگیری عامل جنایت در دستور کار مأموران قرار گرفت. پدر مقتول که پس از فوت پسرش از خانه متواری شده بود و در محل نامعلومی به سر می‌برد، پس از تحقیقات گسترده نیمه‌شب یکشنبه در مخفیگاهش در خیابان شهید رجایی شناسایی و دستگیر شد. 

قاتل به نام «رضا» فردی حدودا 58ساله و معتاد به مواد مخدر شیشه است. او در اعترافات خود گفت: از مدت‌ها قبل با پسرم اختلاف و جروبحث داشتیم تا اینکه روز حادثه مشاجره ما بالا گرفت و من هم از روی عصبانیت مقداری بنزین را که در اتاقک پارکینگ برای موتورم کنار گذاشته بودم، برداشتم و برای تهدید و ترساندن عباس به سر و صورت و بدن وی ریختم که عباس به‌محض اینکه متوجه موضوع شد لباسش را درآورد و دور گردن من انداخت و با تمام توان فشار می‌داد و من که احساس خفگی داشتم، او را هل دادم و ناغافل فندک را روشن کردم و به‌محض روشن‌شدن فندک عباس در آتش شعله‌ور شد و من هم که شوکه شده بودم، به همراه همسرم تلاش کردیم آتش را خاموش کنیم و بعد هم با آمبولانس تماس گرفتیم. 

سرهنگ کارآگاه علی ولیپورگودرزی، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ دراین‌باره گفت: متهم پرونده برابر هماهنگی با بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی ناحیه 27 تهران برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.