۰ نفر

ماجرای قتل جنجالی فرشید هکی فاش شد

۳۰ مهر ۱۳۹۷، ۲۰:۵۸
کد خبر: 309534
ماجرای قتل جنجالی فرشید هکی فاش شد

چند روز قبل جسد سوخته مردی داخل یک خودروی آتش گرفته در باغ‌فیض کشف و اکنون مشخص شد که وی شخصاً به زندگی‌اش پایان داده است.

به گزارش اقتصادآنلاین، عصر روز چهارشنبه (25 مهر) شهروندان در محله باغ فیض تهران با صحنه آتش‌سوزی یک خودرو سواری مواجه شدند و بلافاصله ماموران آتش‌نشانی را در جریان قرار دادند.

پس از حضور آتش‌نشانان در محل مورد نظر و اطفای حریق خودرو، جسد شخصی توسط ماموران آتش‌نشانی از خودرو خارج شد، همچنین بلافاصله موضوع به اطلاع قاضی کشیک قتل پایتخت رسید و وی همراه با ماموران کلانتری 140 باغ‌فیض بر سر صحنه حاضر شدند.

با دستور قاضی کشیک قتل پایتخت، جسد متوفی برای بررسی علت مرگ و شناسایی هویت متوفی به پزشکی قانونی منتقل شد؛ پس از بررسی‌های صورت گرفته و احراز هویت متوفی، بنابر اعلام نظر پزشکی قانونی علت مرگ خودسوزی اعلام شد.

با اعلام نظرپزشکی قانونی مبنی بر خودسوزی متوفی، تحقیقات از خانواده وی برای روشن شدن علت خودکشی این فرد آغاز شد، بنابر اظهارات اعضای خانواده متوفی، وی بارها از وضعیت موجود در زندگی و مشکلات مالی و خانوادگی اعلام نارضایتی کرده و بارها از تصمیم خود مبنی بر پایان دادن به زندگی خود خبر داده بود.

به همین دلیل با توجه به شواهد، دلایل و مستندات به دست آمده و همچنین بنابر نظر پزشکی قانونی هرگونه وقوع جنایت در پرونده فوت متوفی رد می‌شود.

این در حالی است که صبح امروز عبدالرضا داوری از حامیان دولت نهم و دهم که مدیر یک نشریه اقتصادی نیز هست در یک توئیت نوشته بود دکتر فرشید هکی ساعاتی قبل به طرز فجیعی به قتل رسیده است و در نامه‌ای به قوه قضائیه خواسته بود که موضوع سریعاً بررسی شود.

پیام توئیتری داوری باعث شد بسیاری از شبکه‌های ضدانقلاب هجمه‌هایی را علیه جمهوری اسلامی آغاز کنند.