۰ نفر

جزییات آتش‌سوزی در حریم امامزاده صالح

۱۴ شهریور ۱۳۹۷، ۱۶:۰۴
کد خبر: 298232
جزییات آتش‌سوزی در حریم امامزاده صالح

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از نشت گاز در محل گودبرداری و انفجار در یک ساختمان مسکونی واقع در حریم امام زاده صالح خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از میزان، جلال ملکی  اظهار داشت : ساعت ۳:۳۸ صبح امروز حادثه انفجار در محل گودبرداری واقع در میدان تجریش خیابان دربند به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه یک ایستگاه به محل حادثه اعزام می‌شود ادامه داد: با حضور مأموران در محل حادثه مشاهده شد در آغاز مرحله گودبرداری بیل مکانیکی با لوله گاز برخورد می‌کند و نشت گاز اتفاق می‌افتد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان ایمن‌سازی لازم را انجام می‌دهند و در مراحل پایانی کار یک ملک دوطبقه مسکونی در طبقه زیر زمین آن به وسعت ۲۵ مترمربع که به عنوان کارگاه صنایع دستی بوده است دچار انفجار می‌شود.

وی افزود: ۲۰ تا ۲۵ متر محل گودبرداری با خانه‌ای که دچار انفجار شد فاصله داشته است که پس از این انفجار و آتش‌سوزی دو ایستگاه آتش نشانی دیگر به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران اضافه کرد: در دو طبقه بالا ۶ نفر حضور داشتند که از ساختمان خارج شدند. خوشبختانه در این حادثه مورد مصدومیت نداشته‌ایم.