۰ نفر

کشف جسد غرق شده پس از 4 روز

۲۴ مرداد ۱۳۹۷، ۲۳:۳۰
کد خبر: 293265
کشف جسد غرق شده پس از 4 روز

​در واپسین ساعات جستجوی چهارمین روز حادثه، جسد بانوی مفقود شده در سیلاب رودخانه لوندویل از توابع شهرستان مرزی بندر آستارا، کشف شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، حسین خورشیدی، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مرزی بندر آستارا، اظهار کرد: بارش 98 میلی متری باران در واپسین روزهای هفته گذشته و طغیان رودخانه مرکزی شهر لوندویل، یک زن از اهالی شهر لوندویل را به کام خود کشید.

وی ادامه داد: این زن که حدود 62 سال سن داشت، حدود ساعت 11 پیش از ظهر شنبه (20 مرداد) برای عبور دادن احشام به کنار رودخانه رفته بود که بنا به گفته شاهدان، به داخل رودخانه سقوط کرد.

خورشیدی با بیان اینکه این حادثه در پشت سد منصور محله شهر لوندویل رخ داده است، افزود: پس از تماس شهروندان، نیروهای آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لوندویل و نیروهای جمعیت هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند و در کنار بسیج مردمی متشکل از اهالی محل، عملیات جستجو را آغاز کردند.

وی اضافه کرد: این جستجو چهار روز به طول انجامید که در نهایت جسد بانوی مفقود شده در حدود ساعت 7 و 30 دقیقه عصر امروز (سه شنبه 23 مرداد) در میان گل و لای بر جای مانده از سیلاب، در زیر پل مرکزی شهر لوندویل (یک کیلومتری محل حادثه) کشف شد.

رئیس جمعیت هلال احمر آستارا با اشاره به استفاده از تیم های پشتیبانی هلال احمر برای یافتن این زن، خاطرنشان کرد: اگر جسد بانوی مفقود شده امروز کشف نمی شد، عملیات جستجوی در پنجمین روز با سگ های امدادگر ادامه می یافت.

حسین خورشیدی در پایان ضمن تأکید بر اینکه اهالی محل و گردشگران در روزهای بارانی از تردد و اتراق در حاشیه رودخانه ها به شدت بپرهیزند، اضافه کرد: جسد کشف شده، پس از طی مراحل قانونی برای تشییع به خانواده مرحومه تحویل داده می شود.