۰ نفر

حبس ۲ کارگر در مغازه شعله‌ور +تصاویر

۲ مرداد ۱۳۹۷، ۲۱:۳۸
کد خبر: 287681
 حبس ۲ کارگر در مغازه شعله‌ور +تصاویر

مغازه خواروبار فروشی به مساحت ۸۰ مترمربع دچار حریق شد و دو کارگر حاضر در مغازه پشت درِ کرکره‌ای آن حبس شدند.

به گزارش اقتصادآنلاین، بر اساس اعلام آتش نشانی ساعت 7:44 صبح امروز ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران با دریافت خبر آتش‌سوزی در یک مغازه واقع در بلوار ارتش، شهرک سوهانک بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه‌های 131 و 36 را به محل حادثه اعزام کرد.

مرتضی لک؛ رئیس ایستگاه 131 آتش‌نشانی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: هنگام رسیدن آتش‌نشانان، از داخل یک مغازه خواروبار فروشی به مساحت 80 مترمربع که در کرکره‌ای آن بسته و این مغازه تعطیل بود، دود بسیار زیادی خارج می‌شد و بنابر اظهار مالک این مغازه، دو نفر از کارگران هم  داخل مغازه حضورداشته و  میان آتش به دام افتاده بودند.

وی افزود: آتش‌نشانان بلافاصله به دو گروه تقسیم شدند؛ گروه نخست پس از قطع برق و گاز مغازه با رعایت کامل اصول ایمنی، در کرکره‌ای مغازه را باز کرده، با استفاده از یک رشته لوله آبرسانی، این آتش‌سوزی را مهار و خاموش کرده و از سرایت آن به اطراف جلوگیری به عمل آوردند.

رئیس ایستگاه 131 آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: همزمان گروه دیگری از آتش‌نشانان با تجهیز خود به دستگاه تنفسی به جست‌وجو درمحل پرداختند، توانستند دو کارگر جوان را از داخل این فروشگاه به بیرون منتقل کرده و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ هر دو کارگر این مغازه که دچار دودزدگی شده بودند، توسط امدادگران اورژانس به صورت سرپایی مداوا شدند.

12

13

14

15

17

18