۰ نفر

550کیلوگرم مواد مخدر کشف کرد

۲۶ تیر ۱۳۹۷، ۱۴:۵۱
کد خبر: 285887
550کیلوگرم مواد مخدر کشف کرد

جانشین فرمانده انتظامی البرز با اشاره به رصد های مستمر در مکان های آلوده و مبادی ورودی و خروجی استان گفت : ماموران انتظامی 550 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان کشف کردند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، سردار سیدجعفر حسینی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود : این مقدار مواد مخدر در مبادی ورودی و مکان های آلوده استان طی چند روز گذشته کشف شده است.
وی اضافه کرد : این مقدار مواد مخدر شامل حدود450 کیلوگرم تریاک، 50 کیلوگرم حشیش، 33کیلوگرم هرویین و بقیه سایر مواد مخدر بوده است.
حسینی گفت : همزمان با کشف این مواد مخدر 74 قاچاقچی، توزیع کننده، حمل کننده و نگهدارنده دستگیر و 5 دستگاه خودرو سبک وسنگین از قاچاقچیان کشف شد.
وی در ادامه افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 5 هزارکیلوگرم انواع مواد مخدر دراستان البرز کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 202 درصد افزایش داشته است.
جانشین فرمانده انتظامی البرز خاطرنشان کرد : در این مدت بیش از 5هزار معتاد متجاهر دراستان البرزجمع آوری شده است.
وی یکی از اولویت‌های مهم پلیس البرز در سال جاری را مبارزه قاطع و جدی با قاچاقچیان مواد مخدر برشمرد و از خانواده ها به عنوان عامل مهم در پیشگیری و کنترل معضل بزرگ مواد مخدر خواست تا مراقبت بیشتری از فرزندان خود داشته باشند.
وی به اجرای طرح های پاکسازی در مناطق آلوده استان البرز اشاره کرد و افزود: طرح پاکسازی نقاط آلوده در مناطق مختلف درحال اجرااست که به صورت مستمر در مناطقی مثل حصار، مهدی آباد و ملک آباد با برنامه ریزی های اطلاعاتی و عملیاتی اجرا می شود.
حسینی با تاکید بر این موضوع که برای ریشه کن کردن معضل مواد مخدر نیاز به همکاری همه آحاد جامعه و مسئولان است، گفت: نیروی انتظامی با مخلان نظم و امنیت عمومی به ویژه سوداگران مرگ با جدیت برخورد می کند و اجازه نمی دهد که جامعه از سوی این افراد ناامن شود.