۰ نفر

خنثی‌سازی مواد شیمیایی رها شده در ناصرخسرو +تصاویر

۲۰ خرداد ۱۳۹۷، ۲۰:۴۰
کد خبر: 277716
 خنثی‌سازی مواد شیمیایی رها شده در ناصرخسرو +تصاویر

چندین گالن مواد شیمیایی در سطح خیابان ناصرخسرو، گذرگاه عابران و کنار سطل مکانیزه زباله رها شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، بر اساس اعلام آتش نشانی، ساعت 18:41 روز گذشته در پی تماس شهروندان با سامانه آتش‌نشانی 125 رهاسازی چندین گالن موادشیمیایی در خیابان ناصرخسرو، کوچه تویسرکانی به سامانه 125 اعلام شد که ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه یک را به محل حادثه اعزام کرد.

محسن مجیدی؛ افسر آماده منطقه پنج عملیات آتش‌نشانی تهران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: پس از بررسی‌های اولیه مشخص شد چندین گالن مواد شیمیایی در سطح خیابان ناصرخسرو، گذرگاه عابران و کنار سطل مکانیزه زباله رها شده است به گونه‌ای که به شدت امنیت و سلامتی شهروندان را تهدید می‌کرد.

وی تصریح کرد: به محض رسیدن آتش‌نشانان در محل حادثه و مشاهده دود حاصله از واکنش این مواد شیمیایی، عملیات خنثی‌سازی آغاز شد.

مجیدی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان بلافاصله با استفاده از تجهیزات کامل انفرادی به محل حادثه نزدیک شده و آتش‌سوزی ناشی از فعل و انفعالات مواد شیمیایی در سطل زباله را با آب فراوان خاموش کردند و همچنین با رعایت کامل موازین ایمنی، تمامی مواد شیمیایی را برای شناسایی محتوی گالنها از محل حادثه خارج کرده، با احتیاط کامل به محل امن انتقال داده و نسبت به خنثی‌سازی آن اقدام کردند. 

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ تحقیقات بیشتر درباره این حادثه توسط کارشناسان آتش‌نشانی در حال انجام است.

مواد شیمیایی رها شده

مواد شیمیایی رها شده

مواد شیمیایی رها شده

مواد شیمیایی رها شده

مواد شیمیایی رها شده

مواد شیمیایی رها شده