۰ نفر

سه کشته در واژگونی خودرو در کرمان +عکس

۱۷ اسفند ۱۳۹۶، ۱۳:۴۶
کد خبر: 257034
سه کشته در واژگونی خودرو در کرمان +عکس

رئیس مرکز هدایت و عملیات بحران سازمان اورژانس رفسنجان گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودرو پژوی 405حامل اتباع خارجی در محور کرمان به رفسنجان سه تبعه کشور افغانستان کشته شدند.

سید محسن مرتضوی اظهار کرد: این حادثه در محور کرمان به رفسنجان روبروی سیمان ممتازان رخ داد و 11 تبعه افغان سرنشین این خودرو بودند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، مرتضوی افزود: 8 نفر دیگر هم مصدوم شدند که توسط آمبولانس پایگاه 115 کبوترخان و اورژانس 115 رفسنجان و 2 دستگاه آمبولانس اورژانس 115 کرمان به بیمارستانهای رفسنجان و کرمان اعزام شدند.

رئیس مرکز هدایت و عملیات بحران سازمان اورژانس رفسنجان اظهار داشت : بنظر به قرار گرفتن در آستانه ایام نوروز و درپیش بودن مسافرت های نوروزی و افزایش تردد در جاده های برون شهری و از سویی حرکت مخاطره آمیز سواری های حامل مسافران افغان درجاده ها می طلبد مسئولان مربوطه نسبت به جلوگیری از تردد این خودروها اقدام جدی کنند.

وی همچنین از مردم خواست در این ایام که ترددها در جاده ها زیاد است رعایت نکات راهنمایی و رانندگی را مد نظر داشته باشند تا حادثه های دلخراش و جبران ناپذیر به وقوع نپیوندد.

رفسنجان با 311 هزار نفر جمعیت ایرانی و بیش از 70 هزار جمعیت افاغنه در 110 کیلومتری کرمان قرار دارد.