۰ نفر

برخورد پیکان با درخت به مرگ راننده منجر شد

۱۸ دی ۱۳۹۶، ۸:۳۳
کد خبر: 243109
 برخورد پیکان با درخت به مرگ راننده منجر شد

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: برخورد خودروی سواری پیکان با درخت کنار جاده زنجان - بیجار به مرگ راننده و مصدومیت سرنشین آن منجر شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی، روز دوشنبه  افزود: این حادثه صبح روز گذشته /17 دی جاری/ در این مسیر ارتباطی اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه کارشناسان پلیس راه، تخطی از سرعت مطمئنه را علت این سانحه رانندگی تشخیص دادند، اظهار کرد: در این حادثه راننده و سرنشین که مرد بودند به منظور درمان به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان منتقل شدند. شیرمحمدی افزود: راننده خودروی سواری پیکان که خونریزی داخلی کرده بود چند ساعت پس از بستری در این بیمارستان، به کام مرگ فرو رفت.

شیرمحمدی به رانندگان توصیه کرد با سرعت مطمئنه و مجاز در جاده های ارتباطی حرکت کنند و به دقت به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توجه کنند تا جان خود و دیگران را با خطر مواجه نکنند. طی هشت ماهه امسال 12 هزار نفر بر اثر وقوع تصادف رانندگی در مسیرهای ارتباطی این استان مصدوم شدند و 140 نفر از هموطنان نیز بر اثر شدت صدمات و جراحات وارده جان باختند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه پارسال 31 نفر کاهش نشان می دهد.

آمار کشته ها و مجروحان تصادف رانندگی در مسیرهای ارتباطی زنجان مربوط به آذر ماه امسال نیز هنوز از سوی مبادی رسمی اعلام نشده است.

استان زنجان پنج هزارو 840 کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، 200 کیلومتر آزاد راه، 113 کیلومتر بزرگراه، 342 کیلومتر راه اصلی و 974 کیلومتر راه فرعی است.