۰ نفر

فوت شهروند ملاردی بر اثر گازگرفتگی در چادر اسکان شخصی

۶ دی ۱۳۹۶، ۱۹:۵۹
کد خبر: 240662
فوت شهروند ملاردی بر اثر گازگرفتگی در چادر اسکان شخصی

دبیر ستاد مدیریت بحران ملارد گفت: در این حادثه یک مرد ۴۰ ساله جان خود را از دست داد و همسر و فرزند وی هم برای مداوا به مراکز درمانی انتقال یافتند؛ این رخداد به جهت عدم توجه صحیح به اقدامات ایمنی در محل اسکان بوده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، علی‌اکبر خراسانی عصر امروز در جمع خبرنگاران در مورد گازگرفتگی خانواده‌ای در منطقه ملارد اظهار داشت: پس از اطلاع از یک مورد گازگرفتگی در چادر اسکان شخصی یکی از شهروندان بلافاصله مأموران آتش‌نشانی به محل این رخداد اعزام شده و عملیات امداد و نجات خود را آغاز کردند.

وی افزود: بر اساس اطلاعات واصله در این حادثه که صبح امروز رخ داده، متأسفانه یک مرد 40 ساله جان خود را از دست داد و همسر و فرزند وی هم برای مداوا به مراکز درمانی انتقال یافتند که این رخداد به جهت عدم توجه صحیح به اقدامات ایمنی در محل اسکان شخصی بوده است.

دبیر ستاد مدیریت بحران شهرستان ملارد در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان به توصیه‌های ایمنی بیش از گذشته توجه داشته باشند و هوشیارانه در زمانی که خارج از منزل هستند عمل کنند تا گرفتار این‌گونه اتفاقات نشوند و بهتر است در محل‌های اسکان موقتی که اعلام می‌شود در صورت لزوم اسکان پیدا کنند.