۰ نفر

دستگیری سارق حرفه‌ای در تهرانپارس

۷ مهر ۱۳۹۶، ۱۵:۴۶
کد خبر: 222251
دستگیری سارق حرفه‌ای در تهرانپارس

رئیس کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس از دستگیری سارقی حرفه‌ای با بیش از ۵۰ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، سرهنگ محمد قربان منصوری گفت: چندی پیش در پی اطلاع از سرقت لوازم خودرو توسط یکی از سارقان حرفه‌ای و جمع آوری اموال مسروقه در مخفیگاهش، تیمی از عوامل کلانتری برای بررسی موضوع به محل اعزام شده و متوجه شدند که متهم که پس از سرقت، اموال مسروقه را در مخفیگاهش پنهان می‌کند.

وی با بیان اینکه با هماهنگی مقام قضایی تیمی از عوامل کلانتری برای دستگیری متهم و بازرسی از مخفیگاهش به محل اعزام شدند، گفت: همزمان با حضور عوامل کلانتری، خودروی سارق نیز وارد خیابان شد و ماموران این فرد را در یک عملیات ضربتی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

رئیس کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس با بیان اینکه در بازرسی از خودرو و مخفیگاه این فرد تعدادی از اموال مسروقه همچون پنل و ضبط خودرو، چراغ خودرو و ... کشف و ضبط شد، گفت: همچنین متهم به طور کاملا حرفه‌ای دو پلاک سینی و جفت پلاک را فک کرده بود که ماموران موفق به شناسایی مسروقه بودن خودرو و شناسایی مالباخته آن در شمال تهران شدند.

منصوری خاطر نشان کرد: متهم که در بازجویی انجام شده به ۵۱ فقره سرقت خودرو و لوازم آن اقرار کرد و برای تحقیقات بیشتر در اختیار پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.