۰ نفر

گروگانگیری در جنوب کرمان ناکام ماند

۲۳ مرداد ۱۳۹۶، ۱۳:۵۳
کد خبر: 212138
گروگانگیری در جنوب کرمان ناکام ماند

رئیس دادگاه عمومی بخش جازموریان از توابع کرمان از آزادی یک فرد گروگان شده در کمتر از ۸ ساعت توسط ماموران پلیس خبر داد و گفت: در این رابطه یک گروگانگیر دستگیر شده است.

محمد فروغی از آزادی یک فرد گروگان شده در کمتر از ۸ ساعت توسط ماموران پلیس خبر داد و گفت: در این رابطه یک گروگانگیر دستگیر شده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از میزان، وی در تشریح جزئیات گروگان گیری اخیر در بخش جازموریان از توابع جنوب کرمان گفت: صبح روز گذشته فردی ۶۰ ساله از جلوی باغ کشاورزی خود در شهرستان جیرفت توسط ۳ نفرآدم ربا به صورت مسلحانه ربوده می‌شود.

این مقام قضایی اظهار داشت: بلافاصله پس از کسب گزارش آدم ربائی رسیدگی به این موضوع در دستور کار سیستم قضائی و پلیس قرار گرفت و تدابیر لازم در جهت شناسایی و دستگیری گروگانیگران اتخاذ شد.

فروغی اعلام کرد: طی یکسری اقدامات اطلاعاتی مشخص شد گروگانگیران قصد انتقال فرد ربوده شده به استان سیستان و بلوچستان را دارند.

رئیس دادگاه عمومی بخش جازموریان خاطرنشان کرد: در اقدام بعدی و پس از یکسری کار‌های اطلاعاتی محل اختفای گروگانیگران در منطقه میاندران (روستای پنگ) از توابع بخش جازموریان مورد شناسایی ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در نهایت طی یک درگیری مسلحانه که با تعقیب و گریز یک ساعته همراه بود، فرد ربوده شده سالم آزاد و یکی از گروگانگیران که اهل جنوب استان کرمان است دستگیر شد.

وی با بیان اینکه در این عملیات یک دستگاه خودروی سورای پژو ۴۰۵ کشف و توقیف شده است، اعلام کرد:دستورات قضائی لازم جهت دستگیری دو نفر دیگر از گروگانگیران که اهل سیستان و بلوچستان هستند، صادر شده است.

این مقام قضائی با اشاره به اینکه تحقیقات تکمیلی در جهت علت وانگیزه این گروگانگیری در حال بررسی است، خاطرنشان کرد: پرونده جهت ادامه رسیدگی به دادسرای عمومی وانقلاب شهرستان جیرفت ارسال شده است.