۰ نفر

آتش‌سوزی مهیب ۴ باب منزل مسکونی در رشت

۳ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۲۰:۱۴
کد خبر: 189531
آتش‌سوزی مهیب ۴ باب منزل مسکونی در رشت

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: آتش سوزی مهیب ۴ باب منزل مسکونی با تلاش گسترده آتش نشانان در شهرک حمیدیان رشت مهار شد و تلفات جانی در بر نداشت.

شهرام مومنی با اشاره به اینکه عصر امروز 4 باب منزل مسکونی در شهرک حمیدیان رشت دچار حریق شد اظهار داشت: به‌علت گستردگی زیاد آتش، احتمال سرایت حریق به سقف منازل مسکونی اطراف زیاد بود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با بیان اینکه سقف منازل مسکونی منطقه مذکور به‌طور یکپارچه بوده و این امر حجم گستردگی آتش سوزی را دو چندان کرده بود افزود: در این حادثه 42 آتش نشان عملیات اطفاء حریق را انجام دادند.

مومنی با تاکید بر اینکه 12 دستگاه خودرو اطفایی از 4 ایستگاه آتش نشانی آتش سوزی مذکور را مهار کردند خاطرنشان کرد: علت آتش سوزی 4 باب منزل مسکونی شهرک حمیدیان در دست بررسی است.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی شهرداری رشت با اشاره به اینکه 2 خورو اطفای حریق برای مهار کامل آتش و لکه گیری محل حادثه تا 3 ساعت بعد از مهار آتش در محل حادثه حضور داشتند تصریح کرد: حادثه مذکور تلفات جانی در بر نداشت.

مومنی با بیان اینکه با توجه به افزایش دمای هوا شهروندان باید نکات ایمنی را در خصوص احتمال وقوع حریق رعایت کنند تاکید کرد: توصیه می‌شود در زمان آتش سوزی، شهروندان از تجمع در محل حادثه جلوگیری کرده و با این اقدام به ماموران آتش نشانی در مهار آتش در کمترین زمان ممکن کمک کنند.