۰ نفر

این مرد جذاب همسر اول رویا تیموریان است! + عکس

۲۰ اسفند ۱۴۰۱، ۲۰:۰۳
کد خبر: 706003
این مرد جذاب همسر اول رویا تیموریان است! + عکس

عکسی از همسر اول رویا تیموریان را می بینید.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ دنیای مدنی، عکسی از پدرش که همسر اول رویا تیموریان است، منتشر کرد.  رویا تیموریان اولین بار با میر ولی‌الله مدتی (تهیه کننده) سینما ازدواج کرد اما این زندگی بعد از به دنیا آمدن دو دختر بنام درنا و دنیا مدنی به طلاق ختم شد.

این مرد جذاب همسر اول رویا تیموریان است!

این مرد جذاب همسر اول رویا تیموریان است! + عکس

ازدواج دوم رویا تیموریان

رویا تیموریان برای بار دوم در سال ۱۳۸۲ وقتی ۴۴ ساله بود با مسعود رایگان بازیگر ۴۹ ساله ازدواج کرد ولی صاحب فرزندی نشد. او گفته است: زمانی برای اجرای تئاتر به سوئد رفته بودیم یک شب مسعود برای تماشای اجرای ما به سالن نمایش آمد و ما بعد از ۲۲ سال دوباره همدیگر را دیدیم. من و مسعود رایگان با هم در یک دانشگاه در تهران درس خواندیم.

دنیا مدنی متولد ۱۳ تیر ۱۳۶۹ در تهران است. فارغ التحصیل رشته طراحی لباس در مالزی و جهاد دانشگاه تهران است که در سینما مدتی دستیار طراح لباس بود و حالا بازیگری می کند و مزون دارند.

مهاجرت دنیا مدنی

دنیا مدنی اوایل آبان ۱۴۰۱ برای حضور در جشنواره فیلم هوک در بایرن آلمان از کشور خارج شد و بدون حجاب در این فستیوال جهانی شرکت کرد. او با فیلم کوتاه «نقره ای» به کارگردانی و نویسندگی حمید صابر در این جشنواره حضور داشت و به نظر دیگری در این مقطع قصدی برای بازگشت به کشور را ندارد.