۰ نفر

پسر شیک رضا رویگری را ببینید! / از شغل عجیب پسر آقای بازیگر متعجب می شوید

۱۸ اسفند ۱۴۰۱، ۲۱:۰۰
کد خبر: 705663
پسر شیک رضا رویگری را ببینید! / از شغل عجیب پسر آقای بازیگر متعجب می شوید

عکسی قدیمی از رضا رویگری و پسرش در کناریکدیگر.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ عکسی از رضا رویگری و تنها پسرش که کیارش نام دارد را می بینید. پسر رضا رویگری یکی از دی جی های مطرحی است که در اروپا و آمریکا مشغول به فعالیت است.

او درباره پسرش گفته است: پسر من متولد ۵۳ هست و زود ازدواج کرد. یک نوه به اسم آوا دارم. یک فیلم هم به اسم دهه شصتی ها با خودم بازی کرده است.

پسر شیک رضا رویگری را ببینید!

پسر شیک رضا رویگری را ببینید! / از شغل عجیب پسر آقای بازیگر متعجب می شوید

رابطه رضا رویگری با پسرش شکرآب است؟

او درباره رابطه با پسرش گفته است: رابطه بدی با کیارش ندارم. وی به عنوان یک دی جی حرفه ای مشغول به فعالیت هست. نه دی جی عروسی!  پسرم در سن جوانی برای فراگیری موسیقی به هند رفت و همانجا با همسرش که ایرانی هست، آشنا شد و نوه من هم هند به دنیا آمد. خیلی ارتباط نزدیکی با هم نداشتیم. مدتی است به ایران بازگشته و دورادور در ارتباطیم. اینکه شکرآب باشد و این حرف ها نیست!

او درباره اینکه رابطه با پسرش شکرآب است یا خیر گفت: اصلا این حرف ها نیست. کیارش حرف من را گوش نمی کرد و ناراحت شدم. وی گریمور خوبی بود و گفتم کار را ول نکن اما حرفم را گوش نداد و الان هم پشیمان است. در سریال “ولایت عشق” جز گروه گریم آقای معیریان بود و سمت بازیگری هم رفت. هرچه گفتم حرفم را گوش نداد و شاید به خاطر همین کمی بین مان دلخوری باشد.

خوانندگی رضا رویگری

رضا رویگری درباره خواندن آهنگ ایران ایران گفته است: دو سه نفر خواننده مطرح از ترس قبول نکردند که این ترانه را اجرا کنند. آهنگساز صدای من را در جایی شنیده بود و از من خواست این کار را اجرا کنم. ما هم شبانه به استودیو رفتیم و آن کار ماندگار را ضبط کردیم. شرایط موسیقی در دهه شصت خوب نبود و محیط موسیقی پاپ بسته بود. دهه هفتاد دوباره سراغ خوانندگی رفتم و چند تیتراژ خوانده و سپس آلبوم جمع کردم. تا امروز هم سه آلبوم من روانه بازار شده است