۰ نفر

این خانم دکتر زیبا همسر اول رضا رویگری است! / دلیل جنجالی طلاق آقای بازیگر + عکس

۱۴ اسفند ۱۴۰۱، ۲۳:۱۹
کد خبر: 704927
این خانم دکتر زیبا همسر اول رضا رویگری است!  / دلیل جنجالی طلاق آقای بازیگر + عکس

عکسی از فرشته میرهاشمی، همسر اول رضا رویگری را می بینید.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛  فرشته میرهاشمی، همسر اول رضا رویگری دکترای روانشناسی از کالیفرنیا دارد.حاصل ازدواج او با رضا رویگری یک فرزند پسر به نام کیارش است که در سال ۱۳۵۳ متولد شد.

همسر اول رضا رویگری دارای فوق لیسانس معماری و  شهرسازی   از دانشگاه تهران نیز است.

این خانم دکتر زیبا همسر اول رضا رویگری است!  / دلیل جنجالی طلاق آقای بازیگر + عکس

این خانم دکتر زیبا همسر اول رضا رویگری است!  / دلیل جنجالی طلاق آقای بازیگر + عکس

دلیل طلاق رضا رویگری از همسر اولش

او درباره دلیل جدایی اش می گوید: من حس می کنم مردم کمی بیکار هستند و دنبال حواشی مختلف می گردند. این مسائل هم جز مسائل شخصی و خصوصی زندگی هست اما مردم به شدت درباره مسائل شخصی کنجکاو هستند. همسر قبلی من عاشق کارش بود و از صبح تا شب سرکار بود و خیلی به فکر زندگی نبود. وی دفتر روانشناسی داشت و همه وقت و زندگی اش کارش بود. زن اولم به فکر زندگی نبود!  او در سال ۱۳۹۳  دلیل مخالفت با کار فرشته میرهاشمی به زندگی مشترکش پایان داد.

به خاطر تارا طلاق نگرفتم!

رضا رویگری در ازدواج دوم خود، با دختری که ۴۳ سال از خودش کوچک تر است ازدواج کرده است.  او درباره ازدواج با همسر ۲۳ ساله اش گفته بود: به سال نرسید. چندماه بین ازدواج اول و دوم من فاصله بود. این شایعه بود که من بلافاصله از همسر قبلی ام جدا شده و با تارا ازدواج کردم. به اینگونه نبود. من از دو سال قبل از جدایی رسمی، به نوعی تنها زندگی می کردم و می خواستیم که جدا شویم. یک سال و هشت ماه بعد از جدایی هم که با تارا ازدواج کردم.

بیماری رضا رویگری

رضا رویگری سال ۱۳۹۵ دچار سکته مغزی شد که این اتفاق وی را خانه نشین کرد. او می گوید: بعد از کنسرتی که با گروه «آریژ» در کشور لبنان داشتم، به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان ایران بستری شدم و بعد از جراحی به دلیل لخته شدن خون، سکته مغزی کردم و دوباره برای مشکلات ریوی به بیمارستان مراجعه کردم.