۰ نفر

استایل بارداری شیک همسر ساسی مانکن / ذوق آقای خواننده برای پسرش + عکس

۱۲ اسفند ۱۴۰۱، ۲۲:۳۰
کد خبر: 704485
استایل بارداری شیک همسر ساسی مانکن /  ذوق آقای خواننده برای پسرش + عکس

عکس های بارداری همسر ساسی مانکن را می بینید.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ ساسی مانکن با انتشار عکس های بارداری همسرش بیتا نوشت: دل تو دلمون نیست تا  پسرمون رو ببینیم . فروردین ۱۴۰۲/ حدس میزنید چه اسمی براش انتخاب کردیم ؟؟

مراسم عروسی ساسی مانکن خردادماه امسال در آمریکا با حضور تعدادی زیادی از هنرمندان خارج از کشور برگزار شده است. 

لباس بارداری مجلسی شیک همسر ساسی مانکن

لباس بارداری مجلسی شیک همسر ساسی مانکن /  ذوق آقای خواننده برای پسرش + عکس

لباس بارداری مجلسی شیک همسر ساسی مانکن /  ذوق آقای خواننده برای پسرش + عکس

لباس بارداری مجلسی شیک همسر ساسی مانکن /  ذوق آقای خواننده برای پسرش + عکس

سن ساسی مانکن 

ساسان حیدری با نام هنری ساسی متولد ۲۷ آبان سال ۱۳۶۷ در شهر اهواز است او خواننده پاپ است. ساسی به همراه حسین مخته در اواسط دهه هشتاد معروف شد. ساسی از سال ۲۰۱۲ به کشور مالزی رفته است و در شهر کوالالامپور زندگی کرد. هم اکنون در آمریکا ساکن شده است. ساسی سال ۱۳۹۹ با دختری به نام بیتا ازدواج کرد. 

ساسی مانکن همسر و پسرش را رها کرد؟

طبق گفته برخی از کانال های مجازی، سایه عباسی همسر سابق ساسی، پزشک ایرانی است. ماجرا این است که ساسی مانکن وقتی با خانم عباسی وارد رابطه می شود، آن ها بچه دار می شوند. اما ساسی مانکن اقامت آمریکا می گیرد و زندگی خود را رها می کند.

دنیا جهانبخت و ساسی

در سال ۱۳۹۵ مدل اینستاگرامی بی هنری به نام دنیا جهانبخت ادعا کرد که با ساسی رابطه عاشقانه داشته است ولی ساسی به او خیانت کرده است. این ماجرا بقدری جنجالی شد که دنیا یک کلیپ از خودکشی اش در فضای مجازی منتشر کرد. پس از این ساسی اعلام کرد که اصلا او را ندیده و او را نمی شناسد. همین سناریوی دنیا جهانبخت باعث شد که معروف شود و سر زبان ها بیفتد.

این اتفاق انتقاد بسیاری از هواداران ساسان یافته معروف به ساسی مانکن را در پی داشته است. حتی گفته می شود همسر سابق ساسی، پسرش را به یکی از کنسرت های این خواننده برده است اما ساسی حاضر به دیدار با آنها نشده است.