۰ نفر

فریبا نادری طلاق گرفت!؟ / این عکس همه چیز را فاش کرد

۱۱ اسفند ۱۴۰۱، ۲۲:۴۱
کد خبر: 704343
فریبا نادری طلاق گرفت!؟ / این عکس همه چیز را فاش کرد

شایعه طلاق فریبا نادری دوباره داغ شد.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛  حدود چندماهی است که برخی از اکانت های مجازی بدون هیچ مدرکی ادعای طلاق فریبا نادری از همسرش را مطرح کردند. اما این بازیگر به هیچ کدام از این ادعاها واکنشی نشان نداد اما استوری های با مفهوم تنهایی منتشر می کرد.

حالا اینستاگرام فریبا نادری با عکسی جدید به روز شده است که حلقه ازدواج در دستان چپ این بازیگر نیست. این موضوع باعث شده تا برخی کانال های مجازی بار دیگر به شائبه طلاق فریبا نادری از همسرش دامن بزنند. ادعایی که هنوز با تایید و تکذیب فریبا نادری مواجه نشده است.

طلاق فریبا نادری از همسرش شایعه است؟

فریبا نادری طلاق گرفت!؟ / این عکس همه چیز را فاش کرد

همسر اول فریبا نادری

فریبا نادری متولد ۲۳ فروردین ۱۳۶۳ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک می باشد که در ۲۰ سالگی جلوی دوربین رفت. او سال ۱۳۸۲ در ۲۰ سالگی با مسعود رسام کارگردان ۴۷ ساله با اختلاف ۲۷ سال وارد رابطه شد و سه سال بعد باهم رسما ازدواج کردند

شغل همسر دوم فریبا نادری

۸ سال بعد از فوت مسعود رسام، فریبا نادری که قبلا گفته بود با هیچ مرد سینمایی ازدواج نخواهد کرد در سال ۹۶ با مهرداد طباطبایی از فعالان مواد غذایی ازدواج کرد. ثمره این زندگی یک دختر بنام یارا طباطبایی متولد اسفند ۹۶ می باشد ، آقای طباطبایی هم سابقا یکبار ازدواج کرده بودند.