۰ نفر

سرووضع عجیب همسر دوم شهاب حسینی وسط کویر! + عکس

۱۱ اسفند ۱۴۰۱، ۰:۲۲
کد خبر: 704180
سرووضع عجیب همسر دوم شهاب حسینی وسط کویر! + عکس

عکس جدید همسر دوم شهاب حسینی سوژه شد.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ اینستاگرام همسر دوم شهاب حسینی با انتشار عکس زیر منتشر شد. استایل او و گریم چهره اش که از او ظاهری جدید ساخته است در فضای مجازی بسیار پربحث شده است.

عکس جدید ساناز ارجمند را می بینید.

سرووضع عجیب همسر دوم شهاب حسینی وسط کویر!

سرووضع عجیب همسر دوم شهاب حسینی وسط کویر! + عکس

سن همسر دوم شهاب حسینی

ساناز ارجمند عکاس و فیلمبردار، اهل شهر مشهد و متولد ۱۳۶۹ می باشد. وی از کارکنان کمپانی سون اسکای است. این شرکت متعلق به شهاب حسینی است. شروع آشنایی این زوج در برنامه هم رفیق بوده و همینطور ساناز ارجمند در این برنامه به عنوان عکاس فعالیت داشته است.

سن شهاب حسینی

سید شهاب‌الدین حسینی تنکابنی  ۱۴ بهمن ماه ۱۳۵۲ در تهران به دنیا آمد.  به گفته خود او هنگام تولد سه کیلو و هفتصد گرم وزن داشت.

او نخستین فرزند خانواده است و یک برادر و دو خواهر دارد. اصلیت او به تنکابن مازندران برمی‌گردد. خانواده شهاب حسینی در هشت سالگی به خاطر کار مادرش به خرم آباد رفتند. مادر شهاب امدادگر بود و آنها تا سال ۱۳۶۲ در خرم آباد ماندند.

ماجرای خداحافظی شهاب حسینی با اینستاگرام

در بهمن سال ۱۳۹۹ خبر تزریق واکسن کرونا شهاب حسینی در آمریکا منتشر شده و با تایید خود او مواجه شد. او در این باره گفت که به اصرار یکی از دوستان در صف مازاد ایستاد تا شانس خود را برای دریافت واکسن امتحان کند. در آن زمان واکسن مازادی که بعد از خروج از یخ زدگی قابلیت بازگشت را نداشت بین مردم عادی تزریق میشد. به هر حال این حواشی واکسن زدن وی را مجبور به خداحافظی از اینستاگرام کرد.