۰ نفر

نیوشا ضیغمی در آغوش پدرش / خانم بازیگر دوباره دلتنگ شد + عکس

۵ اسفند ۱۴۰۱، ۱۴:۰۳
کد خبر: 703001
نیوشا ضیغمی در آغوش پدرش / خانم بازیگر دوباره دلتنگ شد + عکس

نیوشا ضیغمی عکسی از خود و پدرش منتشر کرد.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛  نیوشا ضیغمی با انتشار عکسی از کودکی اش که در آغوش پدرش است نوشت: پدرم / نازنینم / شش سال از پرواز زودهنگامت گذشت و هر روز جای خالی تو در قلبم عمیق و عمیق تر شد

پدرم خوشابحالت که رفتی و دنیایی که هر روز زشت و زشت تر میشود را ندیدی دنیای ما دیگر جای قشنگی نیست انگار داریم به اخرالزمان میرسیم دیگر هیچکس به کسی رحم ندارد. دوستی ها دیگر واقعی نیست انگار دیگر نمیشود کسی را شناخت.

نیوشا ضیغمی در آغوش پدرش

نیوشا ضیغمی در آغوش پدرش / خانم بازیگر دوباره دلتنگ شد + عکس

جهان پر است بلا و ناعدالتی، هیچ چیز سر جایش نیست و هر روز هم بد و بدتر میشود و ترسناک تر دلم میخواهد امیدوار باشم. دلم میخواهد  باور کنم حال اینروزها کابوسی است در خواب و همه چیز دوباره خوب خواهد شد. پدرم در آسمانها ،سلام ما را به خدا برسان و بگو حال من و ما اینروزها خوب نیست به ما نظری کن

دلیل فوت پدر نیوشا ضیغمی

 پدر نیوشا ضیغمی ۶ سال قبل از دنیا رفته است. او همان زمان گفته بود که پدرش بیمار است و از دنبال کنندگان اش خواسته بود تا برای سلامتی اش دعا کنند. اما چندی بعد خبر داد که پدرش دار فانی را وداع گفته است.

طلاق نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی متولد ۱۸ تیر ۱۳۵۹ در تهران بازیگر، تهیه کننده و مدل است فارغ التحصیل لیسانس رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی است که کلینیک زیبایی هم اداره می کند. همسر او تاجر نقره بود که مدتی پیش از یکدیگر جدا شدند.