۰ نفر

عکس محمدرضا گلزار در دست کودکان زلزله زدگان خوی! + عکس

۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۳:۳۴
کد خبر: 702678
عکس محمدرضا گلزار در دست کودکان زلزله زدگان خوی! + عکس

عکس محمدرضا گلزار در دست کودکان سوژه شد.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ جواد خیابانی شب گذشته اعلام کرد که محمدرضا گلزار کانکس هایی برای زلزله زدگان خوی ارسال کرده است.

این بازیگر ساعاتی پیش عکسی را منتشر کرد که تصویر چاپ شده او در دستان دختربچه زلزله زده خوی است.

عکس محمدرضا گلزار در دست کودکان زلزله زدگان خوی! 

عکس محمدرضاگلزار در دست کودکان زلزله زدگان خوی! + عکس

محمدرضا گلزار چگونه بازیگر شد؟

محمدرضا گلزار فروردین ماه ۱۳۷۹ بود که در شهر خزر شهر در کافی شاپ ایرج قادری کارگردان را دید، سر میزشان رفت و از او برای اولین کنسرت گروه آریان دعوت کرد.اما در پاسخ ایرج قادری او را برای بازی در فیلم نرگس و سام دعوت کرد، به این صورت بعد از چند تست و پیش تولید گلزار درسال ۷۹ اولین تجربه بازیگری خودرا بدست آورد.

خوانندگی محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار با این که چند باری تا آستانهٔ بازی در فیلم‌های‌ کارگردانانی چون بهرام بیضایی برای فیلم لبه پرتگاه، داریوش مهرجویی برای فیلم مهمان مامان، مسعود کیمیایی برای فیلم سربازان جمعه و ابراهیم حاتمی کیا برای فیلم دعوت پیش رفت اما هیچ کدام به نتیجه نرسید.

 محمدرضا گلزار، بازیگر سرشناس سینما همواره علاقه خاصی به تجربه در دیگر زمینه‌های هنری داشته و تاکنون در حوزه‌های نوازندگی، خوانندگی، مجری‌گری و مدلینگ هم فعالیت داشته است. او پیش از هجرت به دنیای بازیگری، به عنوان نوازنده در گروه "آریان" حضور داشت و در اوایل دهه نود نیز به خوانندگی روی آورد. کنسرت‌های گلزار نیز از سه، چهار سال پیش آغاز شد و این هنرمند در طول هر سال چندین کنسرت را در تهران و شهرستان‌ها برگزار می‌کند.