۰ نفر

قول مهم امیر مقاره به هوادارانش در کنسرت / دلیل گریه ماکان بند چه بود؟

۲۴ بهمن ۱۴۰۱، ۲۱:۴۴
کد خبر: 701166
قول مهم امیر مقاره به هوادارانش در کنسرت / دلیل گریه ماکان بند چه بود؟

امیر مقاره به هوادارانش قول داد که در خوی کنسرت رایگان برگزار کند.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ اتفاق در کنسرت ماکان بند که شب گذشته  برگزار شد، رخ داد، مربوط به سانس اول بود.

در این سانس، یک دختر حدودا ۱۰ساله به همراه مادرش، از خوی به این برنامه آمد و به دلیل اصرار برای دیدن ۲ خواننده گروه، به پشت‌‍ صحنه رفت. امیر مقاره و رهام هادیان، با دیدن این دختر کوچک تحت‌تاثیر قرار می‌گیرند.

قول مهم امیر مقاره به هوادارانش در کنسرتش

امیر مقاره در سانس دوم کنسرت رو به مخاطبان گفت که هر زمان، اوضاع خوی عادی شود، آنها اولین خوانندگانی خواهند بود که به این شهر رفته و در هر تعداد سانس که نیاز باشد، به‌صورت رایگان برای مردم خوی اجرای برنامه خواهند کرد. این قول، با جیغ ممتد مخاطبان همراه بود.

قول مهم امیر مقاره به هوادارانش در کنسرتش / دلیل گریه ماکان بند چه بود؟

هیچ آهنگ شادی خوانده نشد!

خبرگزاری ایرنا درباره کنسرت شب گذشته این دو خواننده نوشته است: نکته عجیب  کنسرت ماکان بند آن بود که برخلاف آنچه که تصور می‌شد، در طول این برنامه، هیچ آهنگ شادی خوانده نشد و تمام آهنگ‌ها، تمی غمگین داشتند. این اتفاق سبب شد تا مخاطب، شنونده یک جریان یکنواخت در طول کنسرت باشد. مخاطبانی که خیلی آرام سر جای خود نشستند و چندان به وجد نیامدند که بخواهند از جای خود بلند شوند.

این اتفاق چندین بار با اعتراض بسیاری از مخاطبان همراه شد که با فریاد «شادش کن» از ماکان‌بند تقاضا کردند تا آهنگ‌های شاد بخواند اما آنها اصرار عجیبی بر روی اجرای آهنگ‌های غمگین داشتند و هیچ توضیحی هم نسبت به این اقدام عجیب خود ندادند.

امیر مقاره گریه کرد

امیر مقاره، در طول اجرای این شب، ۲ بار به هنگام اجرای برنامه بغض و گریه کرد که باز هم در این ارتباط، حرفی با مخاطبان نزد.

 در پایان کنسرت که همگی به سمت درب جنوب‌غربی نمایشگاه در حرکت بودند، تقریبا در تمام ماشین‌هایی که از پارکینگ بیرون می‌آمدند، مشغول شنیدن آهنگ‌های شاد با صدایی بلند بودند که طبیعتا درنتیجه اعتراض بود و این مورد را در ذهن تداعی می‌کرد که آنها پس از شنیدن حدود ۱۰ آهنگ غمگین، حالا به آهنگ شاد نیاز داشتند و این‌طور به این اتفاق واکنش نشان دادند.

کنسرت، ساعت ۲۳:۳۰ به پایان رسید و جمعیت، در یک هوای برفی و دمایی که احتمالا زیر صفر بود، با یک تجربه متفاوت از کنسرت، سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی را ترک کردند.