۰ نفر

ازدواج دوم مجری معروف صداوسیما با آقای عطر فروش! + عکس

۲۴ بهمن ۱۴۰۱، ۱۹:۵۱
کد خبر: 701150
ازدواج دوم مجری معروف صداوسیما با آقای عطر فروش! + عکس

زهرا عاملی، مجری معروف صداوسیما از همسر دوم خود رونمایی کرد.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ زهرا عاملی، مجری معروف صداوسیما که مدتی است ممنوع الکار است با انتشار عکس زیر نوشت: یکی بود یکی نبود یه دختر شاعر مسلکی بود که زندگی خیلی بهش سخت گرفته بود دختر از بچگی عاشق سه تا چیز بود: دلفین ها، شعر و عطر! …عادت داشت حتی توی روزای فقیری هم پولاش و بابت عطر خرج کنه…سالها بود فقط یه عطر خاص می زد…دختر، عاشق یه پسر کشتی گیر شد. پسر از عطر دختر توی راهرو اولین بار خوشش اومده بود و در برخورد اول به دختر فهمونده بود شغل رویایی دختر و داره: عطر فروشی!

اونا به هم قول دادن که اگه یه روز خدا خواست و به هم رسیدن، با هم یه عطر فروشی کوچیک راه بندازن ‌و به تمام مشریاشون حتما یه عطر کوچیک هدیه بدن. همون عطری که اونا رو با‌هم آشنا کرده بود.

ازدواج دوم مجری معروف صداوسیما با آقای عطر فروش

ازدواج دوم مجری معروف صداوسیما با آقای عطر فروش! + عکس

بیوگرافی زهرا عاملی

 زهرا عاملی متولد آذر ۱۳۶۷ در تهران، مجری سابق تلویزیون فارغ التحصیل لیسانس رشته جامعه شناسی از دانشگاه علامه طباطبایی است. زهرا عاملی فروردین ۱۳۹۲ وقتی ۲۵ ساله بود با مصطفی شریفی (تهیه کننده) ازدواج کرد .

ایشان تهیه کننده برنامه جنجالی اکسیر با اجرای فرزاد حسنی بود.

 نمی‌توانستم افسرده برنامه را آغاز کنم

این مجری معروف صداوسیما درباره ممنوع الکاری اش گفته است: من از یک خانواده مذهبی و ولایتمدار هستم و در این جامعه با قانون زندگی کردم. مادر من چادری است و به این پوشش بسیار احترام می‌گذارم. در مراسم‌های مذهبی و اماکنی که حس کنم با این پوشش بهتر است ظاهر شوم حتما این کار را انجام می‌دهم. من حجاب را درک و واقعا رعایت می‌کنم. سبک اجرای من در آن زمان هم کاملا درست بود. اعتقاد داشتم که یک خانم در عین حفظ نجابت و متانت خود باید بتواند به بیننده انرژی منتقل کند. من مجری برنامه صبحگاهی بودم و نمی‌توانستم که با یک سلام خسته و افسرده برنامه را آغاز کنم.

مدیران پیش از آقای دارابی من را بابت این سبک اجرا تشویق می‌کردند و ایشان هم اگر به من می‌گفتند که تو برگرد و کار کن اما سبک اجرای دیگری داشته باش حتما این کار را می‌کردم. زیرا در آن دوره واقعا به کار احتیاج داشتم اما کلا گفتند که ما تو از خوشمان نمی‌آید! در این مدت فقط یک بار مه‌مان برنامه «کافه سوال» بودم که آن حضور من جلوی دوربین هم با سختی‌هایی مواجه بود.