۰ نفر

سحر قریشی در دبی عزادار شد + عکس

۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۲۱:۴۶
کد خبر: 698533
سحر قریشی در دبی عزادار شد + عکس

سحر قریشی در اینستاگرام با انتشار عکسی اعلام کرد که به سوگ نشته است.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛  استوری جدید سحر قریشی در اینستاگرام طرفداران او را غمگین کرد. خانم بازیگر نوشت: عزیزم عزیزش را از دست داد

سحر قریشی چندماهی است که به دبی رفته است و طبق گفته خودش فعلا قصد برگشت به ایران را هم ندارد.

سحر قریشی در دبی عزادار شد

سحر قریشی در دبی عزادار شد + عکس

اولین فیلم سحر قریشی

سحر قریشی درباره فیلم اولش می گوید: اولین بار سال ۱۳۸۸ در ۲۰ سالگی با معرفی یکی از آشنایان همسر سابقم در تست بازیگری حاضر شدم و پس از قبولی با فیلم «لج و لجبازی» جلوی دوربین رفتم. در این فیلم نقش سایه را کنار امیر جعفری و سارا خوئینی ها بازی کردم.

سر فیلمبرداری فیلم «لج و لجبازی» از طریق همبازی اش سیاوش خیرابی به حسین سهیلی زاده کارگردان سریال «دلنوازان» برای نقش یلدا معرفی شد. به این ترتیب با پخش این سریال از ۴ مهر ۸۸ در کنار چهره های نوظهور دیگری چون شاهرخ استخری و سمانه پاکدل به اوج شهرت رسید.

روابط عاشقانه سحر قریشی

در سال ۱۳۹۵ خانم قریشی در یک گفتگوی اینترنتی با رضا رشیدپور خبر مَحرم شدن خود با «امید علومی» خواننده پاپ را رسانه ای کرد. در نهایت چند ماه دیگر این دو کنار هم دیده نشدند و خانم بازیگر رسما در گفتگوی بعد خود اعلام کرد مجرد بوده و منکر هرگونه رابطه قبلی خود شد.

در آبان ماه سال ۹۶ خبر ازدواج مهدی طارمی و سحر قریشی منتشر شد اما مدتی بعد با واکنش تند برادر قریشی این خبر تکذیب شد. همچنین خبر ازدواج او با تتلو در سال گذشته به یکی از داغ ترین بحث های مجازی تبدیل شد.