۰ نفر

نگاهی به مستند بیلی ایلیش/ رازهایی عجیب درباره بیلی آیلیش که نمی دانید

۱۰ بهمن ۱۴۰۱، ۲۰:۵۴
کد خبر: 698528
نگاهی به مستند بیلی ایلیش/ رازهایی عجیب درباره بیلی آیلیش که نمی دانید

بیلی ایلیش خواننده محبوب و مشهور این روزهادرمستندی درباره زندگی خودش از عجیبترین رازهایش پرده برداشت.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از هنرامروز، مستند بیلی ایلیش سروصدای زیادی در دنیای موسیقی به پا کرد. در این جهان هرکسی که به شهرت می‌رسد؛ در معرض خطر قرار می‌گیرد و ممکن است دچار مشکلاتی شود. یکی از این مشکلات این است که شخص از خود واقعی‌اش فاصله بگیرد؛ اما بازهم می‌توان افراد مشهوری را پیدا کرد که در اوج محبوبیت و در اوج جوانی، خودشان را گم نکرده‌اند و همیشه خود واقعی‌شان بوده‌اند.

نگاهی به مستند بیلی آیلیش/ رازهایی عجیب درباره بیلی آیلیش که نمی دانید

بیلی آیلیش خواننده و ترانه‌سرای آمریکایی است که توانسته خود واقعی‌اش باشد. بیلی ۱۹ ساله، همیشه به خاطر کارهای عجیبش مورد قضاوت قرارگرفته است؛ اما این قضاوت‌ها هیچ تأثیری بر روی بیلی نداشته‌اند. 

در ادامه قصد داریم مستند بیلی ایلیش “دنیا کمی تار است (The World’s a Little Blurry)” را که درباره بیلی آیلیش و نخستین آلبوم موسیقی‌اش هست را بررسی کنیم.

این مستند تحول‌های بیلی آیلیش را نشان می‌دهد و مسیر بیلی درراه تبدیل‌شدن به یک ستاره موسیقی موفق را ترسیم می‌کند. این مستند شامل تمامی فشارهای کاری بیلی در ساخت و اجرای تورهای اولین آلبومش را نشان می‌دهد. یک نکته بسیار مهم در مورد این مستند وجود دارد و آن‌هم این است که مستند کاملاً صادقانه ساخته‌شده است.

در این مستند در مورد بیلی آیلیش اطلاعات جدیدی به‌دست‌آمده است. در ادامه این چند مورد از این اطلاعات را برای شما آماده کرده‌ایم.

بیلی آیلیش بسیار به خانواده وابسته است

بخش عمده‌ای از این مستند به رابطه بیلی با پدر و مادر و برادرش می‌پردازد. ترانه‌های بیلی آیلیش نیز قبلاً این علاقه و ارتباط نزدیک را نشان داده بودند. رابطه صمیمی بیلی و خانواده‌اش حالا پس از ساخته‌شدن این مستند قابل‌درک‌تر شده است.

نگاهی به مستند بیلی آیلیش/ رازهایی عجیب درباره بیلی آیلیش که نمی دانید

در این مستند ما شاهد حمایت‌های پدر و مادر بیلی هستیم. مادر بیلی اغلب نگران دخترش است و می‌خواهد که فرزندش درهرصورتی آماده کار موردعلاقه‌اش باشد. شاید فکر کنید که والدین بیلی از بیلی به‌عنوان ابزاری برای کسب‌وکار استفاده می‌کنند اما با تماشا این مستند نظرتان عوض می‌شود.

پدر رو مادر بیلی با دخترشان مثل یک دختر ۱۹ ساله برخورد می‌کنند. هرگز بیلی را به‌عنوان یک هنرمند حرفه‌ای در نظر نمی‌گیرند. شاید یکی از دلایل موفقیت بیلی، همین رفتار سنجیده پدر و مادرش باشد.

بیلی آیلیش ذهنیت بسیا​ر قدرتمندی دارد

بیلی با کمک و حمایت خانواده و گروهش سعی می‌کند تا ایده‌ها و خلاقیت‌هایش را در موزیک ویدیوها و خود آهنگ‌ها تمام و کمال به اجرا دربیاورد. اگر کاری کیفیت خوبی نداشته باشد به‌هیچ‌وجه آن را ادامه نمی‌دهد. مثلاً در اجرای شهر میلان پای بیلی پیچ خورد و اگر اجرا ادامه می‌داد کیفیت کار خراب می‌شد، با گریه و درد مچ پا از صحنه خارج شد. البته تشویق حاضران در سالن باعث بهتر شدن روحیه بیلی شد.

 بیلی آیلیش از صحبت کردن درباره ضعف‌هایش نمی‌ترسد و کاملاً صادق است. بیلی و برادرش هنگام سرودن ترانه‌ها و تنظیم آن‌ها، در مورد تمامی کلمات فکر می‌کنند تا کار به بهترین صورت ممکن انجام شود.

بیلی فعلاً قصد انتشار آلبوم دومش را ندارد

آلبوم اول بیلی آیلیش توانست فروش خوبی داشته باشد. حتی قرار است بیلی کنسرت‌های جدیدی در آینده‌ای نزدیک برگزار کند (به علت همه گیری ویروس کرونا فعلاً زمان دقیق این کنسرت‌ها معلوم نیست)

علت این موضوع این است که بیلی فعلاً می‌خواهند استراحت کند و نمی‌خواهد یک کار معمولی بیرون بدهد. شاید همه گیری کرونا و استراحت اجباری، تصمیمش را در آینده تغییر دهد.

حتی شهرت و محبوبیت جهانی نیز جلوی برخی اتفاقات طبیعی زندگی را نمی‌گیرد

همه افراد در طول زندگی‌شان مخصوصا نوجوانی  و جوانی درگیر روابط عاطفی می‌شوند. در ابتدای مستند شاهد رابطه عاطفی بین بیلی و یک رپر هستیم؛ اما در ادامه این رابطه از هم می‌پاشد و بیلی دچار یک شکست عاطفی می‌شود. درواقع بیلی هرچقدر هم محبوب و مشهور باشد بازهم یک دختری ۱۹ ساله است و برای هرکسی ممکن است این اتفاق بیفتد این موضوع تاکنون در رسانه‌ها مطرح نشده بود.

نگاهی به مستند بیلی آیلیش/ رازهایی عجیب درباره بیلی آیلیش که نمی دانید

بیلی برای سلامت روانی ارزش بسیاری قائل است

بیلی آیلیش سعی می‌کند از تنش‌ و استرس در امان باشد. درواقع اغلب موسیقی‌های بیلی غمگین هستند و این می‌تواند بیلی را مستعد افسردگی کند؛ اما بیلی سعی می‌کند تا بر روی زندگی‌اش کنترل داشته باشد و اجازه هم‌چنین اتفاقی را ندهد. بیلی با هوادارانش خیلی صمیمی است. با آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی تعامل دارد. و در خلال مستند شاهد هستیم که بیلی از تیک عصبی عجیبی رنج می برد که کنترلی روی آن ندارد و بسیار آزارش می دهد.

نگاهی به مستند بیلی آیلیش/ رازهایی عجیب درباره بیلی آیلیش که نمی دانید