۰ نفر

ابوالفضل پورعرب در بیمارستان بستری شد / سرطان آقای بازیگر برگشت؟

۳۰ آبان ۱۴۰۱، ۱۱:۰۷
کد خبر: 682815
ابوالفضل پورعرب در بیمارستان بستری شد / سرطان آقای بازیگر برگشت؟

ابوالفضل پورعرب در بیمارستان بستری شده است.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛  ابوالفضل پورعرب برای درمان یک مشکل عفونتی در بیمارستان بستری شده است.  علی تقی‌پور، تهیه کننده مستند سگ درباره بیماری ابوالفضل پورعرب گفت: آقای پورعرب مدتی قبل مشغول کارگردانی یک مستند داستانی به نام سگ بودند که از ناحیه‌ پا دچار مشکلی شدند و در ادامه همان عفونتی ایجاد شده است که باید درمان شود. چند روزی است که ایشان در بیمارستان بستری هستند تا شورای پزشکی برای روند معالجه تصمیم‌گیری کند.

ابوالفضل پورعرب با تایید این خبر بیان کرد: سر ساخت مستندی به نام «سگ» دچار مشکلی شدم که برای درمان آن فعلا در بیمارستان هستم.

بیوگرافی ابوالفضل پورعرب

ابوالفضل پورعرب متولد دوم تیر ماه سال ۱۳۴۰ در تهران و فارغ التحصیل بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشسرای هنر میباشد. او تا کنون سه بار ازدواج کرده و دارای سه فرزند می باشد. از آخرین همسرش آناهیتا نعمتی جدا شده و از او داری یک فرزند دختر است.

بیماری سرطان ابوالفضل پورعرب

ابوالفضل پورعرب به دلیل بیماری سرطان اثنی عشر خوش خیم ۳۰ دی ماه ۱۳۸۹ در بیمارستان بهمن تهران بستری شده و تحت درمان قرار گرفته بود. 

بیماری ابوالفضل پورعرب در آن زمان حسابی خبرساز شد. او این رابطه گفته است: «اگر واقعا ستاره بودیم چرا زمانی که بیماری سرطان داشتم و در بیمارستان بودم هیچ کس سراغم نیامد؟ چرا گفتند معتاد شده؟ چرا گفتند ایدز گرفته؟ چرا همین آقای ضرغامی حالی از ما نپرسید؟ همان موقع “وضعیت سفید” را کار می کردم اما یک نفر از همین سریال سراغ ما نیامد. البته مردم لطف داشتند و پشت در بیمارستان بودند اما همکاران من چه سینمایی چه تلویزیونی هیچ کدام نیامدند! حتی مرگ مرا در تلویزیون اعلام کردند و اینکه در سردخانه است و بناست تشییع شود بدون اینکه بدانند در بیمارستانیم. در نهایت هم با یک عذرخواهی سر و تهش را هم آوردند. فقط در حرف در حمایت از هنرمند دم می زنند. مجید میرزاییان فوت شد و حتی من خودم خبر نداشتم! چرا؟ چون کسی به فکرش نبود و حتی خانواده اش برای گرفتن قبر در قطعه هنرمندان کلی دوندگی کردند.»