۰ نفر

اعتراض محسن چاوشی به استفاده از آهنگ خلیج فارس؛ فوتبال این روزها برایم مهم نیست!

۲۵ آبان ۱۴۰۱، ۱۵:۴۹
کد خبر: 681745
اعتراض محسن چاوشی به استفاده از آهنگ خلیج فارس؛ فوتبال این روزها برایم مهم نیست!

محسن چاوشی به استفاده از آهنگ خلیج فارس برای کاروان تیم ملی ایران اعتراض کرد.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛  از آهنگ خلیج فارس محسن چاوشی برای کاروان تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر استفاده شده است. محسن چاوشی در واکنش به این اتفاق گفت: ترانه خلیج فارس قدیمی است اینجانب هیچ گونه همکاری با کاروان تیم ملی در قطر ندارم و تاکید می کنم که هیچ رسانه، ارگان و نهاد و... حق استفاده از آثارم را ندارد فوتبال و ملحقاتش این روزها تنها چیزی است که ذره ای برایم اهمیت ندارد.

محسن چاوشی: حق استفاده از آثارم را ندارید

حرف های جنجالی محسن چاوشی درباره جام جهانی قطر؛ فوتبال این روزها ذره ای برایم مهم نیست!

تکذیب یک شایعه درباره محسن چاوشی

چندی پیش بهمن بابازاده، خبرنگار نزدیک به محسن چاوشی در پیامی مدعی شد که از حضور محسن چاوشی در شبکه‌های اجتماعی ممانعت به عمل آمده است. او نوشته بود: «ممنوعیت حضور در شبکه‌های اجتماعی برای محسن چاوشی از این زاویه تاسف‌بارتر و دلخراش‌تر است که بیش از هفتاد بیمار در اتاق عمل و چندین زندانی در آستانه اعدام به صورت کامل از زندگی قطع امید کرده‌اند.»

با پست جدید اینستاگرام محسن چاوشی این ادعا زیر سوال می رود.

دلیل کنسرت نذاشتن محسن چاوشی

محسن چاوشی تا کنون هیچ کنسرتی برگزار نکرده است. او در مصاحبه‌ای درباره عدم برگزاری کنسرت گفت: «در ایران کنسرت بیشتر شبیه جنگ شادی است تا کنسرت موسیقی، برف شادی می‌زنند و یکباره از توی جعبه در می‌آیند و روی سن ظاهر می‌شوند. صدابردار خوب هم که نداریم. برای همین در اغلب کنسرت‌ها نه هارمونی وجود دارد، نه آن صداهایی که لازم است مخاطب موسیقی از سازها بشنود و صدابرداری شود. فقط یک کار باری به هر جهت ارائه می‌دهند که من اهلش نیستم.»