۰ نفر

حادثه وحشتناک برای پریناز ایزدیار / چشم خانم بازیگر آسیب دید + عکس

۲۵ آبان ۱۴۰۱، ۱۳:۲۰
کد خبر: 681699
حادثه وحشتناک برای پریناز ایزدیار / چشم خانم بازیگر آسیب دید + عکس

پریناز ایزدیار عکسی با چشم پانسمان شده منتشر کرد.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ پریناز ایزدیار عکسی با چشم  پانسمان شده در اینستاگرام منتشر کرد که طرفداران او را نگران کرده است.

چشم پریناز ایزدیار آسیب دید

پریناز ایزدیار این روزها در نقش جیران بسیار خوش درخشیده است. گفته می شود که ناصرالدین شاه که در حین تفرج، زیر درخت توتی به جمعی از دختران که جیران نیز میان آن‌ها بود برخورده بود، فریفته چشمان درشت و سیاه خدیجه تفرشی شد و به او لقب جیران به معنی غزال را داد.

حادثه وحشتناک برای پریناز ایزدیار

بیوگرافی پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار ۸ شهریور ۱۳۶۴ در بابل به دنیا آمد. او فرزند کوچک خانواده است و یک خواهر و برادر دارد که هر دو پزشک هستند.

 دوران کودکی پریناز ایزدیار در شمال کشور گذشت اما در دوره راهنمایی به دلیل شغل پدر مدارم در حال زندگی در شمال و تهران بودند، بعد از گذشت چند سال خانواده او برای آخرین بار جهت زندگی به شمال برگشتند اما این بار او به همراه خانواده نرفته و در تهران ماندگار شد.

علاقه شدید پریناز ایزدیار به ازدواج و مادر شدن

پریناز ایزدیار درباره ازدواج گفته است: که دوست دارد ازدواج کند و مادر شدن را تجربه نماید. خانم ایزدیار عاشق بچه است و به نظرش کسانی که تصمیم گرفته اند هرگز بچه دار نشوند روزی پشیمان می شوند. از نظر او ازدواج به پختگی دوطرفه نیاز دارد و هم زن و هم مرد باید بتوانند مسئولیت یک زندگی را دونفری به دوش بکشند.