۰ نفر

سارا و نیکا فرقانی با برادران دوقلو ازدواج کردند؟ / ماجرای عکس چهارنفره

۲۳ آبان ۱۴۰۱، ۱۱:۴۱
کد خبر: 681092
سارا و نیکا فرقانی با برادران دوقلو ازدواج کردند؟ / ماجرای عکس چهارنفره

شایعه ازدواج سارا و نیکا فرقانی دوقلوهای پایتخت داغ شد.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ عکس سارا و نیکا فرقانی با دو پسر که ظاهر آنها نیز دوقلو هستند جنجال زیادی به پا کرده است. عده ای با بازنشر این عکس در فضای مجازی از ازدواج دوقلوهای پایتخت خبر می دهند.

این درحالی است که ظاهرا این عکس قدیمی است و دوقلو ها درحال حاضر در سوئد هستند.

ازدواج سارا و نیکا فرقانی با برادران دوقلو

ازدواج سارا و نیکا فرقانی

بیوگرافی سارا و نیکا فرقانی

سارا و نیکا فرقانی اصل متولد ۸ مرداد ۱۳۸۳ در تهران هستند و درحال حاضر دانش آموز پایه دبیرستان در کشور سوئد هستند که از نوزادی بازیگری را تجربه کردند.

خانواده فرقانی اصل، پس از پایان فصل دوم پایتخت در سال ۱۳۹۲ به جهت تحصیل دوقلو ها عازم کشور سوئد شدند تا این بچه ها آنجا به تحصیلات خود ادامه دهد. نیکا در این باره گفته است: بعد از حضور در پایتخت ۲، ما برای تحصیل و زندگی با مامان و بابامون به کشور سوئد رفتیم. اوایل حضور در مدرسه سوئد برای مان سخت بود اما به سرعت دوستان زیادی پیدا کردیم و الان کلی دوست سوئدی داریم.

کم دیالوگ بودن سارا و نیکا فرقانی

مادر دوقلوها درباره کم رنگ بودن نقش آنها در پایخت گفته است: خیلی ها میگفتند چرا آنقدر کم دیالوگ می گویید، آخر دیالوگ ها که دست ما نیست، نمی توانیم در این مورد کاری کنیم و تصمیم با نویسندگان است. البته در بین این انتقاد ها یکی نوشته بود این دو بچه بخاطر اینکه در یک شهر کوچک بزرگ شدند و پدر و مادر ساده ای دارند، پس باید هم همین قدر کم حرف باش.

پدر سارا و نیکا فرقانی فوتبالیست بود و در لیگ جوانان درتیم های عقاب و راه آهن ۱۵ سال توپ زد و بخاطر حادثه ای که در فوتبال برایش پیش آمد دیگر نتوانست فوتبال را ادامه بدهند.