۰ نفر

ماجرای ممنوع الفعالیت شدن محسن چاوشی چیست؟ / نگرانی طرفداران خواننده محبوب

۱۷ آبان ۱۴۰۱، ۲۰:۳۲
کد خبر: 679946
ماجرای ممنوع الفعالیت شدن محسن چاوشی چیست؟ / نگرانی طرفداران خواننده محبوب

طبق اخبار فعالیت محسن چاوشی در شبکه های اجتماعی ممنوع شده است.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛  بهمن بابازاده، خبرنگار نزدیک به محسن چاوشی در پیامی مدعی شد که از حضور محسن چاوشی در شبکه‌های اجتماعی ممانعت به عمل آمده است.

بهمن بابازاده نوشته است: «ممنوعیت حضور در شبکه‌های اجتماعی برای محسن چاوشی از این زاویه تاسف‌بارتر و دلخراش‌تر است که بیش از هفتاد بیمار در اتاق عمل و چندین زندانی در آستانه اعدام به صورت کامل از زندگی قطع امید کرده‌اند.»

محسن چاوشی هنوز به این ادعا واکنشی نشان نداده است. آخرین پست صفحه اینستاگرام این خواننده به تاریخ ۳۰ شهریور برمی‌گردد.

ماجرای ممنوع الفعالیت شدن محسن چاوشی

بیوگرافی محسن چاوشی

محسن چاوشی حسینی متولد ۸ مرداد ۱۳۵۸ خرمشهر است. چاووشی خواننده، آهنگساز، ترانه سرا و تنظیم کننده سبک پاپ و راک میباشد. محسن چاوشی اصالتی کرد تبار دارد ولی بخاطر شغل پدرش که کارمند شرکت نفت خرمشهر بود به آنجا مهاجرت کردند و محسن در خرمشهر متولد شد. او فرزند پنجم خانواده است و سه برادر و دو خواهر دارد.

بعد از اشغال خرمشهر در زمان جنگ، محسن چاوشی در سن ۴ سالگی به همراه خانواده اش به شهرهای کرمانشاه و مشهد مهاجرت کردند وی تا سن ۱۴ سالگی در این شهر زندگی کرد و پس از آن به تهران آمد.

چرا چاوشی کنسرت برگزار نمی کند؟

چاوشی در مصاحبه‌ای درباره عدم برگزاری کنسرت گفت: «در ایران کنسرت بیشتر شبیه جنگ شادی است تا کنسرت موسیقی، برف شادی می‌زنند و یکباره از توی جعبه در می‌آیند و روی سن ظاهر می‌شوند. صدابردار خوب هم که نداریم. برای همین در اغلب کنسرت‌ها نه هارمونی وجود دارد، نه آن صداهایی که لازم است مخاطب موسیقی از سازها بشنود و صدابرداری شود. فقط یک کار باری به هر جهت ارائه می‌دهند که من اهلش نیستم.»