۰ نفر

پشت پرده کشف حجاب دنیا مدنی / خانم بازیگر برای همیشه مهاجرت کرد؟

۱۱ آبان ۱۴۰۱، ۱۴:۲۸
کد خبر: 678311
پشت پرده کشف حجاب دنیا مدنی / خانم بازیگر برای همیشه مهاجرت کرد؟

عکس های بدون حجاب دنیا مدنی در کشور آلمان خبرساز شد.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛  دنیا مدنی برای شرکت در جشنواره بین المللی فیلم هوف به کشور آلمان سفر کرده است. عکس های بدون حجاب او در این جشنواره جنجالی شده است. برخی از گفته ها حاکی از این است که او برای همیشه ایران را ترک کرده است!

عکس های کشف حجاب دنیا مدنی

البته شایعاتی مطرح شده است که دنیا مدنی اعلام کرده است که این تصاویر شیطنت یکی از خبرنگاران خارجی بوده است و قرار نبوده تصاویرش منتشر شود و به او گفته بودند که تنها متن مصاحبه در مجله ای چاپ می شود.

کشف حجاب دختر رویا تیموریان

دنیا مدنی با فیلم کوتاه «نقره ای» سال ۱۴۰۰ به کارگردانی و نویسندگی حمید صابر در این فستیوال شرکت کرده است. «نقره‌ای» که در ژانر اجتماعی کار شده، روایتی است از خانم توکلی بازرس یک موسسه خیریه که برای بررسی وضعیت یکی از درخواست‌ دهندگان وارد خانه‌ ای می‌ شود که وجود بحران، تصمیم‌گیری را برای او دشوار می‌ کند.

 دنیا مدنی در آلمان

بیوگرافی دنیا مدنی

دنیا مدنی متولد ۱۳ تیر ۱۳۶۹ در تهران، فارغ التحصیل رشته طراحی لباس در مالزی و جهاد دانشگاه تهران است. او دختر بازیگر معروف «رویا تیموریان» است. پدرش «میر ولی الله مدنی» (تهیه کننده) بوده و تنها یک خواهر به نام درنا دارد.

مادرش بعد از طلاق با مسعود رایگان ازدواج کرده است.

عکس بی حجاب  دنیا مدنی

شغل اصلی دنیا مدنی

دنیا مدنی علاوه بر بازیگری مدیریت یک مجموعه طراحی و فروش لباس بنام دنیا گالری را برعهده دارد که این مجموعه در ونک پارک از قدیمی ترین پاساژ های تهران قرار دارد.

ازدواج دنیا مدنی

چند سال پیش خبری مبنی بر نامزدی دنیا مدنی با علیرضا کمالی (بازیگر) پخش شد و حتی عکس های دونفره مشترک زیادی هم در کنار هم منتشر کردند. بعد از مدتی تمام تصاویر مشترک خود را از پیج های خود حذف کردند و خانم بازیگر هم بارها گفته است که خبر ازدواجش شایعه بود.