۰ نفر

بیوگرافی شیرین صمدی و همسرش / عکس های شخصی و ماجرای ممنوع الکاری

۱ آبان ۱۴۰۱، ۱۷:۲۵
کد خبر: 675923
بیوگرافی شیرین صمدی و همسرش /  عکس های شخصی و ماجرای ممنوع الکاری

در ادامه بیوگرافی شیرین صمدی و ماجرای کشف حجاب و ممنوع الکاری او را می خوانید.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛  شیرین صمدی سال ۱۳۶۳ در شهر اصفهان  به دنیا آمد. او دارای مدرک لیسانس رشته علوم اجتماعی است. شیرین صمدی اجرای برنامه هایی «صبح بخیر ایران»، «سیمای خانواده» ، «قاصدک» و «عصر خانواده» را در کارنامه هنری خود دارد. در ادامه بیوگرافی شیرین صمدی را می خوانید.

شیرین صمدی چگونه مجری شد؟

شیرین صمدی ابتدا کار هنری را از بازیگری از دوران نوجوانی آغاز کرد. او در ۱۵ سالگی داور دوره چهاردهم جشنواره کودک و نوجوان شد و در سال های بعد هم داور سازمان ملی را بر عهده داشت.

استایل جدید شیرین صمدی

شیرین صمدی بعد از مدتی وارد مجری گری شد و اولین اجرای خود را در برنامه ای به نام مسیر سبز جوانی در شبکه اصفهان در سال ۱۳۸۳ انجام داد و از سال ۹۱ وارد شبکه یک سیما شده و اجرای برنامه صبح بخیر ایران و سیمای خانواده در شبکه یک و مجری برنامه تلویزیونی عصر خانواده شبکه دو را بر عهده داشت.گ

شیرین صمدی در تلویزیون

او در این باره گفته است: به نوعی سرنوشت مرا به اینجا کشاند. من کارم را از سال ۹۱ با ورود به شبکه یک سیما شروع کردم از برنامه صبح بخیر ایران به تهیه کنندگی داریوش ربیعی و سیمای خانواده به تهیه کنندگی علی کریمی. هم مجری بودم و هم آیتمی داشتیم به نام کتابخانه صبا که تبدیل به یک طرح ملی شد. برنامه ای که خیلی دوستش داشتم. شعار خوبی هم داشتیم: هیچ کجای ایران بی کتاب نباشد. این برنامه تا سال ۹۲ ادامه داشت و بعد از آن به دلایلی متوقف شد.

صمدی علاوه بر اجرا در عرصه تدریس بازیگری فعالیت دارد و ۸ سال تدریس بازیگری تئاتر کودک را بر عهده داشته و مربی تئاتر کانون اصلاح و تربیت اصفهان و مرکز نگهداری کودکان خیابانی نیز بوده است.

ممنوع الکار شدن شیرین صمدی

یکی از ماجراهای مهم بیوگرافی شیرین صمدی مربوط به ممنوع الکاری اوست. خانم مجری سال ۱۳۹۶ بعد از بازی در یک تئاتر و انتشار عکس و تیزر آن در شبکه اجتماعی خود، دچار ممنوع الکاری شد.

او در این باره گفته است: تهیه‌کننده برنامه «عصر خانواده» با من تماس گرفت و گفت؛ «خانم صمدی چه کار داری می‌کنی»، گفتم؛ «هیچی»، پرسید که «چه چیزی را در اینستاگرامت گذاشتی؟» گفتم؛ «تیزر و عکس تئاترم را در اینستاگرام گذاشته‌ام.» و او گفت که «به ما از حراست تلفن‌ کردند و گفتند که خانم صمدی دیگر اجازه اجرا ندارد چون دارد تئاتر کار می‌کند.» من هم گفتم که «فکر نمی‌کنم تئاتر منافاتی با اجرای تلویزیونی داشته باشد و مورد نامتعارفی وجود داشته باشد.» اما درنهایت به من گفتند که «شما دیگر اجازه اجرا ندارید.»

شیرین صمدی

من از طریق تئاتر وارد تلویزیون شدم و حتی اوایل مجری‌بازیگر بودم و بعد تبدیل به یک مجری صرف شدم اما ظاهرا به این ‌دلیل که عکس‌ها و تیزر تبلیغاتی تئاترمان -مثل همه بازیگران و کارگردان تئاتر- را در اینستاگرامم گذاشتم کارم دچار مشکل شده است.این نمایش و فعالیتم در زمینه تئاتر خیلی طبیعی است، حتی در آن تیزر و پوستر، حجاب چندان نامناسبی هم نداشتم ولی دوستان ایراد گرفتند که چرا اصلا از خودش عکس گذاشته است و پرسیدند که چرا اصلا او تئاتر کار کرده است؟

کشف حجاب شیرین صمدی

در ادامه بیوگرافی شیرین صمدی می خوانید؛ این مجری سابق تلویزوین با انتشار تصویری بدون حجاب نوشت: اینم یه عکس در جواب اونهایی که مدام ازم می پرسن ، دیگه تلویزیون برنامه اجرا نمی کنید؟ خودتون نمی رید یا ممنوع التصویر هستین ؟ و… و… و… و… تمام

عکس بدون حجاب مجری

اخیرا فیلم پیاده روی او بدون حجاب نیز خبرساز شده است که می توایند فیلم آن را از اینجا ببینید.

کشف حجاب شیرین صمدی

همسر شیرین صمدی

تا کنون خبری درباره ازدواج او منتشر نشده است.

مهاجرت شیرین صمدی

او در پاسخ به اینکه می‌خواهد مهاجرت کند، گفته است: قصد مهاجرت ندارم و دیگر به بازیگری هم فکر نمی‌کنم. درحال حاضر تا آنجایی که بتوانم سوادم را در زمینه‌های دیگر بالا می‌برم. الان مدیر خلاقیت یک مجموعه خوب و مشاور یک مجموعه دیگر هستم، اما درباره آینده‌ای که پیش رو هست شاید فقط بتوانم بگویم که احتمالا زندگی در سفر را انتخاب می‌کنم و مدام در عبور و گذشت هستم. یا از شهر می‌روم و به یک روستا نقل مکان می‌کنم تا آرامش داشته باشم و خودم باشم و خوشحال باشم.

اینستاگرام شیرین صمدی

آرزوی شیرین صمدی

صمدی در مصاحبه ای می گوید: دوست داشتم بازیگر شوم؛ چون تئاتر را دوست دارم ولی به سمت اجرا کشیده شدم! البته خودم را فقط مجری نمی دانم؛ کارگردانی و نویسندگی هم می کنم. یک کار ۷۲ قسمتی عروسکی برای شبکه پنج سیما ساختم که پخش شد…