۰ نفر

شکایت شهرداری تهران از سمانه پاکدل! / ماجرا چیست؟

۲۸ مهر ۱۴۰۱، ۱۰:۱۰
کد خبر: 675200
شکایت شهرداری تهران از سمانه پاکدل! / ماجرا چیست؟

شهردای تهران از سمانه پاکدل به دلیل نشر اکاذیب شکایت کرد.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ سخنگوی شهردای تهران از شکایت اداره کل حقوقی شهرداری تهران از «سمانه پاکدل» بازیگر زن ایرانی بابت نشر اکاذیب علیه علیرضا زاکانی، شهردار تهران خبر داد. متن شکایت شهرداری تهران از سمانه پاکدل را در ادامه می بینید.

عبدالمطهر محمدخانی در صفحه توییتر خود نوشت: «جریان ضد ایرانی یک شایعه مبتذل به نقل از شهردار تهران ساخت. خانم سمانه پاکدل هم با انتشار این فیک نیوز توهین آمیز علیه دختران هموطن در صفحه خود، برخی از مردم را به اشتباه انداخت و پس از مشخص شدن حقیقت هیچ تلاشی برای اصلاح نکرد. برای جلوگیری از تکرار ناگزیر از شکایت حقوقی شدیم.

شکایت زاکانی از سمانه پاکدل

سمانه پاکدل درباره زاکانی چه گفت؟

استوری سمانه پاکدل درباره نقل قول علیرضا زاکانی را در ادامه می بینید.

شکایت شهرداری تهران از سمانه پاکدل

بیوگرافی سمانه پاکدل

شکایت شهرداری تهران از سمانه پاکدل بهانه ای شد تا به بیوگرافی این بازیگر بپردازیم. سمانه پاکدل ۲۶ مهرماه ۱۳۶۶ در اصفهان متولد شد. این بانوی هنرمند در یک خانواده ۵ نفری چشم به جهان گشود و آخرین فرزند این خانواده است و یک خواهر و یک برادر بزرگتر از خودش دارد.

همسر سمانه پاکدل

۲۴ مردادماه سال ۹۷ بود که سمانه پاکدل خبر ازدواجش را به صورت رسمی اعلام کرد. هادی کاظمی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان همسر سمانه پاکدل است و این زوج هنرمند بدون سر و صدا و بدون حاشیه زندگی مشترکشان را آغاز کردند.

شهرت سمانه پاکدل

سمانه پاکدل در جدی ترین تجربه بازیگری اش در سریال دلنوازان به کارگردانی حسین سهیلی زاده در سال ۱۳۸۸ مقابل دوربین رفت و بازی در این سریال نقطه عطفی در کارنامه هنری او محسوب میشود. مسعود رسام تهیه کننده و کارگردان فقید سینما سمانه پاکدل را به حسین سهیلی زاده معرفی کرد و این بانوی هنرمند با نقش مهتاب در این سریال مقابل دوربین رفت.