۰ نفر

لاغری شدید بهاره رهنما پس از طلاق دومش همه را شوکه کرد + عکس

۱۷ اسفند ۱۴۰۱، ۲۱:۳۰
کد خبر: 673321
لاغری شدید بهاره رهنما پس از طلاق دومش همه را شوکه کرد + عکس

عکس جدید بهاره رهنما را می بینید.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ اینستاگرام بهاره رهنما با انتشار عکس جدیدی به روز شد. کاهش وزن دوباره بهاره رهنما توجه فالوورهای او را به شدت جلب کرد. او با تبریک روز جهانی زن نوشت: زنان اگر مجبور شوند،  روی دیوارهای زندان  آسمان آبی را نقاشی خواهند کرد. اگر پارچه های زخم بندی سوزانده شود،  پارچه های بیشتری خواهند بافت.

اگر خرمن ها نابود شوند،  بذرهای بیشتری خواهند پاشید. آنجا که دری نیست،  زنان در خواهند ساخت و آن را باز خواهند کرد  و از آن عبور خواهند کرد  و به راه های جدید و زندگی های جدید  گام خواهند نهاد ... 

لاغری شدید بهاره رهنما پس از طلاق دومش

لاغری شدید بهاره رهنما پس از طلاق دومش همه را شوکه کرد + عکس

زنانی که با گرگ ها می دوند کلاریسا پینکولا استس هر روزی که زنان ارزشمند باشند و آزاد - آن روز روز زن ست صبح میشه این شب ۸ مارچ مبارک

رژیم بهاره رهنما

بهاره رهنما مدتی است که جراحی اسلیو معده را انجام داده است و کاهش وزن چشمگیری داشته است. این هنرمند کشورمان با انتشار تصویری از کاهش وزن ۴۰ کیلویی اش خبر داد و حالا با انتشار عکس زیر نشان داده است که وزن بیشتری کم کرده است.

طلاق بهاره رهنما و حاجی

بهاره رهنما پس از جدایی از قاسم‌خانی در شهریور ۱۳۹۶ با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد.جشن عروسی آن‌ها در منطقه ۱۹ تهران در تالار تشریفاتی قصر کسری برگزار شد. بهاره رهنما اواخر سال گذشته از همسر  دوم خود نیز جدا شد.

بهاره رهنما با انتشار یک لایو در صفحه شخصی اینستاگرام خود درباره طلاق از همسر دومش توضیحاتی داد. این بازیگر می گوید طلاق یک شکست نیست، من نمیدانم چرا قدیمی ها به طلاق می گویند شکست! طلاق یک تغییر است.