۰ نفر

دو مجری مشهور از صداوسیما خداحافظی کردند!

۱۷ مهر ۱۴۰۱، ۱۵:۲۳
کد خبر: 672915
دو مجری مشهور از صداوسیما خداحافظی کردند!

باربد بابایی و پیمان شیخی، دو مجری مشهور، از صدا و سیما کناره‌گیری کردند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فرارو، باربد بابایی در یک استوری اینستاگرامی نوشت: «من باربد بابایی بعد از بیست و چهار سال کار رسانه‌ای اعلام میدارم در برنامه زوجی نو و هیچ برنامه‌ای اجرا نخواهم داشت تا زمانی که مردم سرزمینم حال دلشون خوش باشه و خوشحال باشن.

بلاشک مخاطب من و امثال من، مردم سرزمینم هستن و اگر سرزمینم حال خوبی نداشته باشد من هم دلی ندارم برای اجرا.

دو مجری مشهور از صداوسیما خداحافظی کردند!

باربد بابایی مجری مسابقه «زوجی نو» بود که تاکنون دو فصل از آن از شبکه ۳ سیما پخش شده است. صفحه‌ی رسمی این برنامه در اینستاگرام چند هفته قبل از ساخت فصل جدید آن خبر داده بود. حتی بابایی خود فراخوان شرکت در فصل جدید این مسابقه را در اینستاگرامش منتشر کرده بود. حالا، اما با تصمیم جدید این مجری به نظر می‌رسد ساخت فصل جدید این برنامه منتفی باشد.

پیمان شیخی خداحافظی کرد

مجری دیگری که روز گذشته از تصمیم برای کناره گیری از صدا و سیما خبر داد، پیمان شیخی بود.

دو مجری مشهور از صداوسیما خداحافظی کردند!

او در پستی اینستاگرامی نوشت: «شانزده سال از عمری که برای اجرا در رادیو و تلویزیون گذاشتم می‌گذرد. همکارانم و کسانی که مرا می‌شناسند می‌توانند به عشق بی حد من به اجرا گواهی دهند. هر بار که پشت میکروفن رادیو نشستم و در مقابل دوربین تلویزیون قرار گرفتم تمام تلاشم بر این بود که به مخاطبانم حس امید به زندگی و آرامش منتقل کنم.

شادی و آگاهی مخاطب برایم مهم بود و مردم را عاشقانه دوست داشتم که خود نیز از مردم هستم. مردمی که نجیب و مهربانند و شریف و صبورند از تبار نیاکان پاکنهادمان. مردمی که حقشان آرامش است و سزاوار احترامند و شاد زیستن.

این روز‌ها روحم یاری نمی‌کند که به اجرا ادامه دهم؛ بنابراین از رادیو و تلویزیون خداحافظی می‌کنم و به رسم پایان تمام برنامه‌هایی که در رادیو و تلویزیون اجرا کردم عرض می‌کنم: الهی بختتون رام، عزتتون مدام و در پناه مهر خدا باشید که جاودانه‌ترینه.

دوستتان دارم

تهرون، شامگاه شانزده مهر سال یکهزار و چهارصد و یک»

دو مجری مشهور از صداوسیما خداحافظی کردند!