۰ نفر

مهدی فخیم زاده تهدید شد! / حرمت نون و نمک را نگه می دارم

۹ مهر ۱۴۰۱، ۱۴:۳۰
کد خبر: 671157
مهدی فخیم زاده تهدید شد! / حرمت نون و نمک را نگه می دارم

مهدی فخیم زاده در توییتر نوشت: با تمام مشکلات وطنم را و انقلاب خمینی را دوست دارم!

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛  مهدی فخیم زاده در جدیدترین توییت خود نوشته است: من را تهدید میکنید؟ / خانواده ام را‌ تحت فشار قرار میدهید؟ / برای چه؟! / برای اینکه به نظام لگد بزنم؟! / آنقدر با شرف هستم که به سفره ای که از آن نمک خورده ام بی‌حرمتی نکنم. با تمام مشکلات وطنم را و انقلاب خمینی را دوست دارم!

دفاع مهدی فخیم زاده از انقلاب اسلامی ایران

 

مهدی فخیم زاده تهدید شد! / انقلاب امام خمینی (ره) را دوست دارم

بیوگرافی مهدی فخیم زاده

مهدی فخیم زاده متولد ۲۰ تیر ۱۳۲۱ در تهران، بازیگر، کارگردان و فیلمنامه نویس است. فارغ التحصیل لیسانس هنرهای دراماتیک دانشگاه تهران است که در کنار فعالیت هنری، ورزشکار، تهیه کننده، طراح صحنه و لباس است.

فعالیت مهدی فخیم زاده در سینمای قبل از انقلاب

فخیم زاده از سال ۱۳۴۸ تا ۱۳۵۷ در بیش از ۲۰ فیلم بازی کرد سپس فعالیت خود را بعد از انقلاب از سال ۱۳۶۰ با فیلم میراث من جنون دوباره پی گرفت. با مستند تاریخ قشم در سال ۱۳۶۴ به تلویزیون بازگشت تا اینکه سال ۱۳۷۹ در ۵۸ سالگی با ساخت سریال فاخر ولایت عشق (امام رضا) مورد تحسین قرار گرفت.

مهدی فخیم زاده تنها یک دختر دارد

مهدی فخیم زاده برای اولین بار در جشنوراه فجر سال ۱۳۹۵ با همسرش اولین بار جلوی دوربین ها ظاهر شد. ایشان تنها یک دختر دارد که ظاهرا علاقه ای به حرفه و شهرت پدرش ندارد.

خداحافظی مهدی فخیم زاده از فیلم های مذهبی

زمانی که لاریجانی رییس وقت صدا و سیما بود برای ساخت کاری درباره حضرت رسول (ص) با مهدی فخیم زاده صحبت کرد. او درباره واکنشش به این پیشنهاد گفته است: به شوخی گفتم من به امام رضا (ع) قول داده ام که دیگر نه به پدران ایشان کاری داشته باشم ، نه به پسران ایشان ، کار تاریخی مذهبی گرفتاری های زیادی دارد که بیشتر مربوط به حواشی آن است.