۰ نفر

زمان پخش سریال یاغی تغییر کرد

۱۸ مرداد ۱۴۰۱، ۱۶:۱۱
کد خبر: 659478
زمان پخش سریال یاغی تغییر کرد

به دلیل طولانی شدن روند قضایی سریال جیران، قسمت ۱۳ و ۱۴ سریال یاغی این هفته پخش می شود.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ فیلیمو  با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد؛  به احترام مخاطبین همیشه همراه فیلیمو و طولانی شدن فرآیند کارشناسی قضایی سریال جیران قسمت سیزدهم سریال یاغی روز پنجشنبه و قسمت چهاردهم نیز جمعه همین هفته پخش خواهد شد امید است به زودی شاهد شروع ادامه پخش سریال جیران باشیم.

زمان پخش قسمت 14 سریال یاغی

قسمت ۱۳ و ۱۴ سریال یاغی این هفته پخش می شود

خلاصه قسمت 12 سریال یاغی

قسمت دوازدهم سریال یاغی هنوز هم مخاطبان را به شوک فرو برده است. در قسمت دوازدهم یاغی نیکی کریمی با ایفای نقش شیما همه را میخ کوب کرد. او برگشته است تا انتقامش را از شوهر سابق و همسرش که دوست صمیمی هم بوده‌اند (طلا با بازی طناز طباطبایی) بگیرد که او را به حال خود رها کرده بودند.

کریمی در  القا همزمان چندین حس همزمان، موفق بوده است از عطش انتقامی که دارد تا زندگی بر باد رفته خود و همچنین افشا واقعیت بهمن ، طلا و ... نکته جالب توجه شخصیت شیما در یاغی این است که از تمام مولفه‌های سابق نیکی کریمی و نقش‌هایی که در آن بازی کرده است فاصله می‌گیرد و در هیبتی جدید ظاهر می‌شود.

قسمت دوازدهم با قتل شیما و افشای راز مرگ پدر طلا به پایان رسید و همچنان سرنوشت عاطی خواهر جاوید مشخص نشده است. حالا باید منتظر ماند و دید در دو قسمتی که این هفته پخش خواهد شد معمای خواهر جاوید حل می شود؟ به نظر شما چه سرنوشتی منتظر عاطی است؟