۰ نفر

استایل هالک ایرانی در هیات عزاداری سوژه شد + عکس

۱۴ مرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۲۷
کد خبر: 658671
استایل هالک ایرانی در هیات عزاداری سوژه شد + عکس

عکس هایی که سجاد غریبی در محرم منتشر کرده است را در ادامه می بینید

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛  سجاد غریبی نامش را با خبر مبارزه با مارتین فورد بر سر زبان ها انداخت. اگرچه این مبارزه هیچ وقت برگزار نشد اما پس از آن سجاد غریبی تبدیل به یکی از شاخ های فضای مجازی شد که با عکس های فتوشاپی خود توانست تعداد بسیاری زیادی فالوور در اینستاگرام جمع کند.

استایل سجاد غریبی در محرم

در نهایت هالک ایرانی پس از باخت در مقابل حریف قزاقستانی اعلام کرد که فیک است! عکس هایی که سجاد غریبی در محرم منتشر کرده است را در ادامه می بینید. البته گفتنی است که اندام او فتوشاپ شده است و در واقعیت اینگونه نیست.

استایل هالک ایرانی در هیات عزاداری سوژه شد + عکس

استایل هالک ایرانی در هیات عزاداری سوژه شد + عکس

دردسر بزرگ سجاد غریبی در بازگشت به ایران

سجاد غریبی که خود را هالک ایرانی نامیده بود، حتی قدرت زدن یک مشت به حریف را نداشت و به شکل ترحم برانگیزی زیر یک دقیقه از زیر مشت‌های پی در پی حریف قزاق خود فرار کرد!

سجاد غریبی در مبارزات خود را نماینده ایران معرفی کرده و با عناصر عرفی وارد رقابت می‌شده است. بنابراین به نظر می رسد برخورد جدی با وی انجام خواهد شد.

این چهره اینستاگرامی باید درباره ماهیت کار، فعالیت ورزشی و همچنین آنچه که وی را به سمت برگزاری رقابت‌های نمایشی کشانده توضیح کافی برای مسئولان مربوطه داشته باشد.

مربی سجاد غریبی گفته است: سجاد دیگه مسابقات برون مرزی نمیره چون باید یک سال تمرین کنه بعد از تایید من تازه مسابقات استانی در داخل ایران شرکت کنه اون هم هنوز قطعی نشده بخواد تصمیم بگیره اصلأ ورزش رو ادامه بده یا نه....