۰ نفر

سردار آزمون از قهرمان زندگی اش رونمایی کرد + عکس

۱۱ مرداد ۱۴۰۱، ۲۲:۳۹
کد خبر: 658113
سردار آزمون از قهرمان زندگی اش رونمایی کرد + عکس

سردار آزمون تولد پدرش را تبریک گفت.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ سردار آزمون به مناسبت تولد پدرش که بارها از او به عنوان قهرمان زندگی اش نام برده است، عکسی قدیمی منتشر کرد که در آن هر دو کاپشن بر تن دارند او با تبریک به پدرش نوشت: ببخش اگر همیشه پیش از رسیدن تو خواب بودم اما امروز بیدارتر از همیشه آمده ام تا به جای آویختن بر شانه تو بوسه بر بلندای پیشانه ات بزنم سایته ات کم مباد ای پدرم تولدت مبارک پدر عزیزم

تولد پدر سردار آزمون

استایل ست سردار آزمون و پدرش در جشن تولد + عکس

استایل ست سردار آزمون و پدرش در جشن تولد + عکس

 

بزرگترین آرزوی پدر سردار آزمون

سردار در مورد خانواده اش گفته است:« من کلا خانواده فانی داریم که خیلی به ما خوش می گذرد. زمانی که من بچه بودم، خیلی در ورزش پارتی می شد. اگر من می خواستم به والیبال بروم، حتما می توانستم پدرم را به عنوان پارتی انتخاب کنم. واقعا هم والیبالم خوب بود و همه می گفتند والیبالم بهتر از فوتبال است ولی پدرم همیشه من را به فوتبال تشویق می کرد، چون از والیبال خیری ندیده است.

 پدر آزمون گفته است: دوست داشتم سردار پیشرفت کند و به تیم های خوب برود  و این بزرگترین آرزوی من بود.

 خلیل آزمون، پدر سردار آزمون کیست؟

خلیل آزمون بازیکن ترکمن تبار سابق تیم ملی والیبال ایران و مربی فعلی والیبال اهل ایران است.

او در در سال ۱۳۶۲ به صورت حرفه‌ای ورزش والیبال را آغاز کرد و دو سال بعد در سال ۱۳۶۴ به عضویت تیم ملی جوانان ایران درآمد و در سال ۱۳۶۵ عضو تیم ملی بزرگسالان شد و تا سال ۱۳۷۰ عضو تیم ملی والیبال ایران بود. او در سال ۱۳۸۰ مربی گری را با تیم نئوپان گنبد در سوپر لیگ باشگاه‌های ایران آغاز کرد و تا به حال سرمربی تیم‌های گل گهر سیرجان و برق کرمان و جواهری گنبد بوده‌است، او همچنین مذاکراتی را با باشگاه کازان انجام داد ولی به توافق نرسیدند. او پدر سردار آزمون است.

سردار آزمون پدر شد؟

سردار محکوم به پرداخت مبلغی هنگفت برای تامین امرار معاش نامزد سابق و فرزندش شده و اگر پدر نبودنش را اثبات نکند، به زودی روال پرداخت مبلغ آغاز خواهد شد.

نامزد سابق سردار، آلیا، ادعا می‌کند زمانی که مهاجم ایرانی پیراهن روبین کازان را بر تن می‌کرد، با او آشنا و سپس صاحب دختر شده و حال پدر بودنش را انکار می‌کند. به همین سبب، آلیا شکایت خود را با همکاری وکیل باتجربه‌اش به دادگاه پریمورسکی برده و از آنجایی که سردار از دادن تست DNA و آزمایش‌های راستی آزمایی اجتناب کرده، در دادگاه محکوم شناخته شده است.