۰ نفر

عکس عجیبی که ترلان پروانه برای اولین بار منتشر کرد!

۱۱ مرداد ۱۴۰۱، ۲۱:۵۰
کد خبر: 658102
عکس عجیبی که ترلان پروانه برای اولین بار منتشر کرد!

عکس جدید ترلان پروانه خبرساز شد.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛  ترلان پروانه که ماه گذشته تولد ۲۴ سالگی خود را جشن گرفت به عنوان یکی از چهره های محبوب در اینستاگرام نیز شناخته می شود، او که رابطه خوبی با فالورهای خود دارد به درخواست آنها عکسی از خودش منتشر کرده که پیش از این شخصی آن را ندیده بود.

عکس عجیب ترلان پروانه

عکسی که ترلان پروانه برای اولین بار منتشر کرد!

ترلان پروانه در گربه سیاه

گربه سیاه جدیدترین اثری است که ترلان پروانه در آن حضور دارد. در خلاصه داستان گربه سیاه آمده است: رها و وحید که از متولدین دهه هشتاد شمسی هستند سودای رسیدن به رویاهای خود برای شهرت در فضای مجازی را دارند. اما نقشه آن‌ها برای تحقق رویایشان خیلی زود نقش بر آب شده و ناخواسته درگیر ماجراهایی می‌شوند و....

ترلان پروانه چگونه بازیگر شد؟

ترلان پروانه به خاطر چهره زیبایش از همان کودکی مورد توجه رسانه ها قرار گرفت . او در سن ۳ سالگی از طرف یک شرکت آگهی جهت ساخت یک تیزر تبلیغاتی دعوت شد .این سر آغاز ورود ترلان پروانه به عرصه نمایش بود. پس از آن وی در برنامه های آموزشی شبکه یک و شبکه جام جم سیما به ایفای نقش پرداخت.

ترلان پروانه بعد از این فعالیت های هنری در فیلم و سریال هایی همچون فیلم رویای آخر ساخته مهرداد خوشبخت سریال بچه های خیابان ساخته همایون اسعدیان و … بازی کرد.او پس از نشان دادن استعداد هایش به طور جدی وارذ عرصه نمایش و بازیگری شد و تاکنون بیش از ۶۰ کار تلویزیونی و سینمایی انجام داده است.ترلان پروانه در جشنواره فیلم کودک و نوجوان سال ۱۳۹۰ به خاطر بازی در فیلم “آهوی پیشونی سفید برنده پروانه زرین به عنوان بهترین بازیگر دختر شد.