۰ نفر

عکس باور نکردنی از آخرین روز زندگی رابین ویلیامز + علت مرگ

۲ مرداد ۱۴۰۱، ۱۶:۴۴
کد خبر: 655700
عکس باور نکردنی از آخرین روز زندگی رابین ویلیامز + علت مرگ

امروز زادروز رابین ویلیامز؛ یکی از کمدین‌های مطرح آمریکایی و برنده جایزه اُسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد، گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد فیلم کمدی و برنده جایزه گرمی است. کمدینی که خبر خودکشی او طرفدارانش را در بهت و حیرت فرو برد.

به گزارش اقتصادآنلاین، رابین مک‌لورین ویلیامز (به انگلیسی: Robin McLaurin Williams) (زادهٔ ۲۱ ژوئیهٔ ۱۹۵۱ – درگذشتهٔ ۱۱ اوت ۲۰۱۴) هنرپیشه و کمدین شهیر آمریکایی بود. او برنده جوایز اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد، گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد فیلم موزیکال یا کمدی، جایزه ساترن نقش اول مرد و گرمی شده بود. رابین ویلیامز که از افسردگی ناشی از زوال عقل رنج می‌برد در سن ۶۳ سالگی خودش را حلق‌آویز کرد و به زندگی خود پایان داد.

مرگ ویلیامز رسماً به عنوان خودکشی ثبت شده، اما حالا مشخص شده که او از این بیماری رنج می‌برده که باعث می‌شود فرد هم از نظر فیزیکی و هم از نظر روانی بسیار محدود و زندگی کردن برایش غیرممکن شود. در مستند تایلور نوروود با عنوان «آرزوی رابین»، که آخرین روزهای زندگی رابین ویلیامز را به تصویر می‌کشد. دوستان نزدیک، همسایه‌ها و همسرش سوزان اشنایدر ویلیامز داستان یک مرد و درگیری‌اش با یک بیماری وحشتناک را پیش از مرگی تعریف می‌کنند که دنیا را شوکه کرد.  این کمدین درگیر یک بیماری جدی به نام دمانس جسم لویی یا Lewy Body Dementia بود. البته ویلیامز خودش نمی‌دانست به این بیماری مبتلا است.

آخرین عکس رابین ویلیامز

تصویر بالا درست یک روز قبل از مرگ او ثبت شده است…!