۰ نفر

سلفی رضا صادقی با دختر خبرساز کنسرتش+ عکس

۲۹ تیر ۱۴۰۱، ۱۰:۱۶
کد خبر: 654561
سلفی رضا صادقی با دختر خبرساز کنسرتش+ عکس

رضا صادقی با دختری که فیلمش با همخوانی آهنگ همه اون روزا بسیار پربازدید شده بود عکسی منتشر کرد.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ طی چند روز گذشته ویدیوی دختری که با آهنگ همه اون روزا در کنسرت همخوانی می کند بسیار پربازدید شده است. رضا صادقی عکسی از دیدار خودش با این دختر منتشر کرد. رضا صادقی درباره این ویدیو نوشته بود: به حال خوب و بغض عاشق این ادم حسودى کردم!

سلفی رضا صادقی با دختر خبرساز کنسرتش

سلفی رضا صادقی با دختر خبرساز کنسرتش+ عکس

واکنش رضا صادقی به حس و حال دختر عاشق کنسرتش

رضا صادقی با انتشار  ویدیو این دختر نوشته بود: : «عموما و اصولا ادم حسودى نبودم و نیستم.

ولى به حال خوب و بغض عاشق این ادم حسودى کردم و بارها و بارها دیدم و غبطه خوردم که چرا خیلى وقته دچار این رهایى احساس نیستم ..

درست ، با دقت و چندبار و نهایت رهـایى و عاشقانگى رو توى حرکاتش ببینید . درود به قلبت دختر خوب که اینقدر بى پرواست و خوشبحال دلت که اینقدر عاشق و درسته.

دیدن این لحظه ها ، من و بابت تک تک ریش سفیدم ، مفتخرم میکنه ممنونم که نزدیک به ٣٠ سال یعنی سه دهـه ، اینقدر شریف و عاشق همراهم بودین و هستین»

دختری که در کنسرت رضا صادقی اشک همه را درآورد + فیلم

علت فلج شدن رضا صادقی

رضا صادقی متولد ۲۵ مرداد ۱۳۵۸ در بندرعباس ، خواننده و ترانه سرا است. فارغ التحصیل لیسانس رشته موسیقی از دانشگاه استکهلم سوئد است.

در دوران کودکی دچار مریضی میشود که دکتر برای درمان چند قرص و آمپول تجوز می کنند اما پس از تزریق آمپول حال او وخیم تر می شود.

بعد از مدتی میفهمند آمپول به اشتباه در عصب پایش زده شده و عوارض این تزریق باعث می شود او برای همیشه از زانو به پایین فلج شود.