۰ نفر

اعتراف عجیب بهنوش بختیاری به اعتیادش! + عکس

۲۵ تیر ۱۴۰۱، ۱۴:۰۰
کد خبر: 653565
اعتراف عجیب بهنوش بختیاری به اعتیادش! + عکس

بهنوش بختیاری در جدیدترین استوری که منتشر کرد نوشته است: من معتاد به فیلمم!

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ بهنوش بختیاری متولد ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۳۵۴  است.  بهنوش بختیاری یکی از بازیگرانی است که در اینستاگرام بسیار فعال است و با حواشی هایی که دارد تعداد فالورهای او به 9 میلیون رسیده است.

بهنوش بختیاری: من معتادم!

بهنوش بختیاری در جدیدترین استوری که منتشر کرده است نوشته است: من معتاد به فیلمم هر روز و هرشب باید فیلم ببینم!

اعتراف عجیب بهنوش بختیاری به اعتیادش! + عکس

بیوگرافی بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری دارای مدرک کارشناسی در رشتهٔ زبان فرانسوی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران است. بهنوش بختیاری در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۹۴ به خاطر بازی در فیلم من نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش دوم زن شد.

مدرک تحصیلی اش زبان فرانسوی بوده و با منشی صحنه کار خود را دارد دنیای هنر آغاز کرده است

او را بیشتر به عنوان بازیگر طنز و کمدی می‌شناسند  در کاراکترهایی که تاکنون بازی کرده در قالب بازیگر کمدی حضور داشته استدر سال ۱۳۷۵ به عنوان منشی صحنه کارش را در سینما آغاز کرد.

اولین فیلم بهنوش بختیاری

بعد از به دست آوردن تجربه به عنوان منشی صحنه توانست مهارت بازیگری را هم کسب کند. در نهایت در سال ۱۳۷۶ با فیلم سینمایی پشت دیوار شب وارد دنیای بازیگری شده و اولین تجربه خود را به عنوان هنرپیشه کسب کند. مهران تاییدی پیشنهاد بازی در فیلم پشت دیوار شب را در سال ۱۳۷۶ داد.

شهرت بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری بعد از بازی در سریال خانه به دوش به کارگردانی رضا عطاران در سال ۸۳ به شهرت رسید. سریالی که بینندگان بسیار زیادی را جذب خود کرد

حضور بسیاری از بازیگران کمدی در سریال خانه به دوش و بهترین زمان پخش آن که در ماه رمضان و هنگام افطار بود همه بازیگران آن را محبوب و معروف کردن بازیگر توانست بسیار خوب بازی کند تا فیلم های مختلفی را به او پیشنهاد دهند