۰ نفر

استایل متفاوت بهاره افشاری در جشن تولد ۳۸ سالگی اش + عکس

۱۵ تیر ۱۴۰۱، ۹:۰۰
کد خبر: 650982
استایل متفاوت بهاره افشاری در جشن تولد ۳۸ سالگی اش + عکس

بهاره افشاری ۳۸ ساله شد.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛  بهاره افشاری متولد ۱۴ تیر ۱۳۶۳ در شاهرود سمنان ، بازیگر و کارگردان می باشد. فارغ التحصیل لیسانس رشته نقاشی و دیپلمه بازیگری است که از کار مونتاژ شروع کرد و در کار بازیگری درخشید و حالا در کارگردانی هم صاحب تجربه است.

استایل متفاوت بهاره افشاری در جشن تولد ۳۸ سالگی اش

بهاره افشاری که به تازگی ۳۸ ساله شده است عکسی از جشن تولدش منتشر کرده است.

استایل متفاوت بهاره افشاری در جشن تولد ۳۸ سالگی اش + عکس

عروس خانواده افشاری

بابک افشاری برادر بهاره افشاری و داماد خانواده سهیلی‌هاست، او همسر صبا سهیلی دختر کارگردان معروف سعید سهیلی و خواهر سینا و ساعد سهیلی است که در رشته مهندسی ساختمان و عمران تحصیل کرده و در حال حاضر به همراه خواهرش یک شرکت طراحی دارند که مدیر بخش طراحی لباس را بهاره افشاری بر عهده دارد.

بهاره افشاری

بهاره افشاری چگونه بازیگر شد؟

اولین بار در سال ۸۱ زمانی که ۱۸ ساله بود نقش کوتاهی در یک سریال تلویزیونی بازی کرد اما این تجربه آنقدر بد بود که حاضر نیست نام آن در کارنامه هنری اش باشد

با سریال «روزگار غریب» در سال ۱۳۸۳ اولین تجربه حرفه ای را بدست آورد تا اینکه یکسال بعد با سریال «او یک فرشته بود» در نقش شیطان ، چهره اش به شهرت رسید. در سال ۱۳۸۹ هم در سریال «فاصله ها» کنار چهره هایی چون شاهرخ استخری و دانیال حکیمی خوش درخشید.

ورود بهاره افشاری به صنعت مد

 پدرش تولیدی لباس داشت برای همین از کودکی به مدل لباس و ترکیب رنگ ها علاقمند بود اما از مدرسه سوره در رشته تئاتر دیپلم گرفت. بعدا از گرفتن دیپلم ، معلم اختصاصی گرفت و پیگیر صنعت مد و لباس شد. او خیلی زود با افتتاح مزون لباس وارد حرفه طراحی لباس شد و در سال ۱۳۸۳ وقتی ۲۰ ساله بود توسط مجله «چلچراغ» لقب جوانترین طراح لباس ایران را گرفت.

بهاره افشاری