۰ نفر

ماجرای درگیری میان دختر برد پیت با آنجلینا جولی!

۹ تیر ۱۴۰۱، ۱۴:۱۶
کد خبر: 649404
ماجرای درگیری میان دختر برد پیت با آنجلینا جولی!

اغلب مردم، آنجلینا جولی را مادری آرام و مهربان و بازیگری خیر و نیکوکار می بینند، اما ظاهرا به غیر از برد پیت که جدایی آنها و مشکلاتشان بعد از آن هم ادامه داشت، عضو دیگری از این خانواده است که چنین نظری ندارد. شایلو جولی-پیت، دختر ۱۶ ساله آنجلینا جولی و برد پیت، ظاهرا به مادرش گفته است که می‌خواهد دور از او به دانشگاه برود.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ ماجرای دعوای شایلو جولی-پیت با مادرش آنجلینا جولی چیست؟منبعی نزدیک به این خانواده ادعا کرد که او به شدت با مادرش مشکل دارد و ظاهراً این دو با یکدیگر درگیری لفظی بسیاری دارند. این منبع گفت که شایلو اغلب درهای خانه را به هم می زند و بیشتر عصبانیت او نسبت به مادرش به این دلیل است که برادران بزرگترش اجازه دارند کارهای خاصی را انجام دهند که او نمی تواند انجام دهد.

ماجرای دعوای شایلو جولی-پیت با مادرش آنجلینا جولی چیست؟این منبع گفت: «مدوکس و پکس (برادران بزرگترش) زمانی که به سن او بودند اجازه داشتند به تنهایی رانندگی کنند و از خانه بیرون بروند.» شایلو در حال مقاومت است.« او می گوید تا جایی که ممکن است دور از او (آنجلینا) به دانشگاه می رود!»

 دختر برد پیت با آنجلینا جولی!

پیش از این گزارش شده بود که شایلو جولی-پیت در مقایسه با دیگر خواهران و برادرانش طلاق والدینش را سخت‌تر کرده است. او آرزو می‌کند که مادر و پدرش بتوانند یکدیگر را ببخشند و با آرامش به پیش روند. جولی در سال ۲۰۱۶ از پیت درخواست طلاق داد و این دو درگیر نبرد طولانی برای گرفتن حضانت فرزندانشان شدند که در نهایت آنجلینا جولی حضانت شش فرزندش را به دست آورد.

ماجرای دعوای شایلو جولی-پیت با مادرش آنجلینا جولی چیست؟گفته می شود که شایلو یکی از معدود کودکانی است که در طلاق طرفدار برد پیت بوده است. ظاهرا اکثر فرزندان جولی و پیت در تمام طول درگیری های طلاق و کشمکش های حضانت، طرف مادر خود را گرفتند. مدوکس، پکس و زاهارا، تیم آنجلینا هستند و اساساً پدرشان را سال‌ها پیش کنار گذاشته اند.

 دختر برد پیت با آنجلینا جولی!

ماجرای دعوای شایلو جولی-پیت با مادرش آنجلینا جولی چیست؟این منبع گفت: «شایلو همیشه لحظات خوب را به مادر و پدرش یادآوری می‌کند. اینکه آن ها با یکدیگر طوری رفتار می کنند که انگار هیولا هستند او را به شدت آزار می دهد.» ظاهرا شایلو، زمان یکسانی را با هر دو والدین می گذراند. این منبع مدعی است: «شایلو می‌داند که شانسی برای بازگشت والدینش وجود ندارد، اما او فکر می‌کند که اگر آنها بتوانند شمشیرهای خود را زمین بگذارند و مشکلات این طلاق را حل کنند، زندگی همه بهتر می‌شود.»

 دختر برد پیت با آنجلینا جولی!

ماجرای دعوای شایلو جولی-پیت با مادرش آنجلینا جولی چیست؟شایلو همچنین سعی کرده است خواهر و برادرهای بزرگترش را متقاعد کند که علیرغم مسائلی که در طول ازدواج والدینشان به چشم دیده اند، به پدرشان فرصتی بدهند. اندکی قبل از طلاق آنها، برد پیت به دلیل کودک آزاری در درگیری که در یک جت شخصی رخ داد، تحت بازجویی قرار گرفت و همین امر محرکی شد تا جولی رابطه خود را با پیت تمام کند.