۰ نفر

عکس عروسی بهنوش بختیاری پس از ۱۵ سال لو رفت؛ مهریه عجیب بهنوش بختیاری

۶ تیر ۱۴۰۱، ۱۴:۵۶
کد خبر: 648429
عکس عروسی بهنوش بختیاری پس از ۱۵ سال لو رفت؛ مهریه عجیب بهنوش بختیاری

مهریه بهنوش بختیاری همه را شوکه کرد.

اقتصاد آنلاین - سولماز محمدی؛ بهنوش بختیاری تیرماه سال ۸۷ با محمدرضا آرین ازدواج کرد. محمدرضا آرین از نویسنده های کشورمان است که هیچ علاقه ای به انتشار تصویرش ندارد.

عکس عروسی بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری درباره مراسم ساده ازدواجش گفته است: من با یک عقد محضری و خرید یک قرآن با جلد چرمی بسیار زیبا بدون خرید حتی یک حلقه، طلا و جواهر و پوشیدن لباس عروس و آرایشگاه رفتن راهی خانه بخت شدم و زندگی مشترکم را آغاز کردم.

مهریه بهنوش بختیاری همه را شوکه کرد

او عکس زیر را در اینستاگرام منتشر کرده است که بسیار مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است. بهنوش بختیاری نوشته است: 

لباس مراسم ازدواج من که در محضر انجام شد

۱۵ سال پیش با ۱۴ سکه مهریه

بدون هیچ تشریفاتی

چه زود گذشت...

عکس عروسی بهنوش بختیاری پس از ۱۵ سال لو رفت؛ مهریه عجیب بهنوش بختیاری

عکس همسر بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری چندین بار در برنامه های مختلف و با انتشار پست هایی در اینستاگرام درباره عدم رضایت همسرش به انتشار عکس صحبت کرد اما تصاویر مختلفی به همسر خانم بازیگر نسبت داده شد که در ادامه آنها را می بینید.

بهنوش-بختیاری

تصویر بالا بود متعلق به آقای غفوری مدیر برنامه های بهنوش بختیاری است.

بهنوش-بختیاری-در-کنار-همسرش

بهنوش بختیاری تصویر بالا را هم بارها تکذیب کرد و گفت همسرش هیچ عکسی در فضای مجازی ندارد.

بهنوش-بختیاری-و-همکارش

بهنوش بختیاری در مورد تصویر بالا گفت: این شخص، همکار من در کمپانی هستند که خودشون صاحب خانواده و همسرن. هیچ عکسی از همسر بنده در اینترنت موجود نیست.

بهنوش بختیاری و علایق او

موسیقی مورد علاقه ی بهنوش بختیاری موسیقی کلاسیک است و از بین خوانندگان پاپ به صدای رضا صادقی و مرحوم ناصر عبداللهی و مازیار علاقه دارد. از موسیقی رپ خوشش نمی آید. در کودکی دختر آرامی بوده سفر کردن را خیلی دوست دارد و در کودکی علاقه داشته مهماندار هواپیما شود.غذای مورد علاقه اش چلو کباب است و قورمه سبزی را به صورت سرد دوست دارد و از علاقه مندان به کار خطاطی است ،به شعر خواندن علاقه ی زیادی دارد و به قول خودش تنها حسنش سریع انجام دادن کارها است.

بهنوش بختیاری