۰ نفر

غوغای عکس جدید رونالدو و نامزدش؛ خبریه؟

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۵:۰۰
کد خبر: 635087
غوغای عکس جدید رونالدو و نامزدش؛ خبریه؟

کریستیانو رونالدو تصویری جدید را با همسرش منتشر کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، کریستیانو رونالدو در صفحه رسمی اش، تصویری جدید را با همسرش به همراه یک ایموجی قلب قرمز به اشتراک گذاشت. یکی از جزئیات جالبی که توجه کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرده بود، قرار گرفتن دست چپ و حلقه ی جای گرفته در انگشت حلقه ازدواج کریس و نامزدش بود که تصورات دنبال کنندگان پیج اینستای کریستین رونالدو را به سمت قطعی شدن ازدواج یا حتی ازدواج کردن این دو با هم شد در حالیکه اگر از دنبال کنندگان ثابت پست های رونالدو در اینستاگرام باشید، متوجه خواهید شد که این حلقه چیز جدیدی نیست و مدتی قبل نیز، کریس از آن استفاده کرده بود.

حلقه دست چپ کریستیانو رونالدو معروف، حلقه Aura است که با اطلاعات دمای بدن برای ردیابی ضربان تنفس، خواب، فعالیت روزانه، کالری و ضربان قلب استفاده میکند.

غوغای عکس جدید رونالدو و نامزدش؛ خبریه؟

ماجرای آشنایی رونالدو و جورجینا

رونالدو و جورجینا قریب به پنج سال است که با هم در ارتباط هستند. رابطه عاشقانه آن‌ها زمانی آغاز شد که جورجینا به عنوان فروشنده فروشگاه گوچی در این فروشگاه با رونالدو ملاقات کرد.

نامزد رونالدو گفت: اولین ملاقاتم با رونالدو در فروشگاه گوچی بود. در ان جا به عنوان فروشنده کار می‌کردم. چند روز دیگر در مراسم برندی دیگر با همدیگر روبرو شدیم و در آن زمان در محیطی آرام‌تر و در خارج از محیط کارم با هم صحبت کردیم. هر دوی ما در اولین نگاه عاشق شدیم.